Gå til innhold

TvN nå: Ad Ylvisbrødrenes bul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sånn apropos en tidligere diskusjon ad brødrene og susp: Jeg går for at brødrene er raust utstyrt!

De andre guttene bruker da vitterlig også susp, men har da på langt nær tilsvarende bul?? :)

Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg ;-)

Jeg antar de har tatt de største suspene selv, moroklumper som de er ;-)

Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg ;-)

Jeg antar de har tatt de største suspene selv, moroklumper som de er ;-)

Hehe.. ikke sant. Ville ikke blitt det spor forbauset... :)

Skrevet

de små spirrevippene der kan umulig ha bra utstyr..

Gjest sasasadada
Skrevet

Undervurder aldri utstyret på spirrevipper, det kan bli en sjokkartet opplevelser for deg ;)

Skrevet

Undervurder aldri utstyret på spirrevipper, det kan bli en sjokkartet opplevelser for deg ;)

mulig de er lange men tviler sterkt på at de kan være tykke... høres lite logisk ut.

Gjest sasasadada
Skrevet

mulig de er lange men tviler sterkt på at de kan være tykke... høres lite logisk ut.

Mye som ikke er logisk ;)

Skrevet

det er i hvertfall ikke det man venter seg, og det er vel sjeldne tilfeller. Heldigvis slipper jeg å tenke på det ;)

Gjest sasasadada
Skrevet

det er i hvertfall ikke det man venter seg, og det er vel sjeldne tilfeller. Heldigvis slipper jeg å tenke på det ;)

Jeg vet ikke om det finnes noen statistikk over dette hehe, men jeg finner ingen logisk grunn til at en sped mann ikke kan være velutrustet nedentil. Store menn har da ikke nødvendigvis stort utstyr heller ;)

Skrevet

Jeg vet ikke om det finnes noen statistikk over dette hehe, men jeg finner ingen logisk grunn til at en sped mann ikke kan være velutrustet nedentil. Store menn har da ikke nødvendigvis stort utstyr heller ;)

sant sant, men det høres rart ut å se en kraftig mann med den tynne penisen.. :P men det finnes nok helt sikkert :)

men poenget mitt var at bulene til ylvis , ikke var store

:)

Gjest sasasadada
Skrevet

sant sant, men det høres rart ut å se en kraftig mann med den tynne penisen.. :P men det finnes nok helt sikkert :)

men poenget mitt var at bulene til ylvis , ikke var store

:)

Nei, det synes ikke jeg heller, så folk kan ikke være godt vant som lar seg imponere over dette hehe.

Skrevet

Nei, det synes ikke jeg heller, så folk kan ikke være godt vant som lar seg imponere over dette hehe.

hehe nei, akkurat det jeg mener ;)

Gjest Ikke la deg lure!
Skrevet

Hehe.. enig! Mannen min er vel ikke stort større enn dem, men har det største utstyret jeg noen gang har sett på en mann, både i lengde og tykkelse. *knis*

Skrevet

Det er ikke min erfaring! :)

Har lengre erfaring med en tilsvarende liten kar med meget voksent utstyr, og dessuten - fra tidligerer tider - det motsatte: Etpar større karer overraskende beskjedent utstyrt!

Moralen er nok: Sku aldri hunden på hårene når det kommer til dette! :) Og dessuten - og igjen erfaringsbasert - bulen er ingen dum indikator! :)

Og til mrxx: Jepp, jeg kikker på bulen, og liker det!... ;)

Skrevet

Det er det de store mennene mine har hatt - lang men tynn (med ett unntak: han var både kort og tynn...;)

candyqueen_83
Skrevet

De har vel krevd større susp da, så det ser bedre ut. De må jo ta seg bedre ut enn gjestene :o)

Skrevet

Det er ikke min erfaring! :)

Har lengre erfaring med en tilsvarende liten kar med meget voksent utstyr, og dessuten - fra tidligerer tider - det motsatte: Etpar større karer overraskende beskjedent utstyrt!

Moralen er nok: Sku aldri hunden på hårene når det kommer til dette! :) Og dessuten - og igjen erfaringsbasert - bulen er ingen dum indikator! :)

Og til mrxx: Jepp, jeg kikker på bulen, og liker det!... ;)

ja det finnes vel unntak. hehe

Skrevet

Det hadde jo vært noe. Bare å spise mer karbohydrater og bli feit, så vokser utstyret tilsvarende. Tipper vi hadde fått mange feite mannfolk her i landet da *fnis*

Gjest sasasadada
Skrevet

Det hadde jo vært noe. Bare å spise mer karbohydrater og bli feit, så vokser utstyret tilsvarende. Tipper vi hadde fått mange feite mannfolk her i landet da *fnis*

Hehehehe ja hvis karbo var effektiv penisforlenger ville nok mange menn gått av "skaftet" for å innta nok av dem ;)

Gjest sasasadada
Skrevet

Hehe.. enig! Mannen min er vel ikke stort større enn dem, men har det største utstyret jeg noen gang har sett på en mann, både i lengde og tykkelse. *knis*

Jøje hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...