Gjest Kayia Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Bare sånn apropos en tidligere diskusjon ad brødrene og susp: Jeg går for at brødrene er raust utstyrt! De andre guttene bruker da vitterlig også susp, men har da på langt nær tilsvarende bul?? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, det samme tenkte jeg ;-) Jeg antar de har tatt de største suspene selv, moroklumper som de er ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, det samme tenkte jeg ;-) Jeg antar de har tatt de største suspene selv, moroklumper som de er ;-) Hehe.. ikke sant. Ville ikke blitt det spor forbauset... 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 de små spirrevippene der kan umulig ha bra utstyr.. 0 Siter
Gjest sasasadada Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 de små spirrevippene der kan umulig ha bra utstyr.. Undervurder aldri utstyret på spirrevipper, det kan bli en sjokkartet opplevelser for deg 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Undervurder aldri utstyret på spirrevipper, det kan bli en sjokkartet opplevelser for deg mulig de er lange men tviler sterkt på at de kan være tykke... høres lite logisk ut. 0 Siter
Gjest sasasadada Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 mulig de er lange men tviler sterkt på at de kan være tykke... høres lite logisk ut. Mye som ikke er logisk 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Mye som ikke er logisk det er i hvertfall ikke det man venter seg, og det er vel sjeldne tilfeller. Heldigvis slipper jeg å tenke på det 0 Siter
Gjest sasasadada Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 det er i hvertfall ikke det man venter seg, og det er vel sjeldne tilfeller. Heldigvis slipper jeg å tenke på det Jeg vet ikke om det finnes noen statistikk over dette hehe, men jeg finner ingen logisk grunn til at en sped mann ikke kan være velutrustet nedentil. Store menn har da ikke nødvendigvis stort utstyr heller 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vet ikke om det finnes noen statistikk over dette hehe, men jeg finner ingen logisk grunn til at en sped mann ikke kan være velutrustet nedentil. Store menn har da ikke nødvendigvis stort utstyr heller sant sant, men det høres rart ut å se en kraftig mann med den tynne penisen.. men det finnes nok helt sikkert men poenget mitt var at bulene til ylvis , ikke var store 0 Siter
Gjest sasasadada Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 sant sant, men det høres rart ut å se en kraftig mann med den tynne penisen.. men det finnes nok helt sikkert men poenget mitt var at bulene til ylvis , ikke var store Nei, det synes ikke jeg heller, så folk kan ikke være godt vant som lar seg imponere over dette hehe. 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Nei, det synes ikke jeg heller, så folk kan ikke være godt vant som lar seg imponere over dette hehe. hehe nei, akkurat det jeg mener 0 Siter
Gjest Ikke la deg lure! Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Mye som ikke er logisk Hehe.. enig! Mannen min er vel ikke stort større enn dem, men har det største utstyret jeg noen gang har sett på en mann, både i lengde og tykkelse. *knis* 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 de små spirrevippene der kan umulig ha bra utstyr.. Det er ikke min erfaring! Har lengre erfaring med en tilsvarende liten kar med meget voksent utstyr, og dessuten - fra tidligerer tider - det motsatte: Etpar større karer overraskende beskjedent utstyrt! Moralen er nok: Sku aldri hunden på hårene når det kommer til dette! Og dessuten - og igjen erfaringsbasert - bulen er ingen dum indikator! Og til mrxx: Jepp, jeg kikker på bulen, og liker det!... 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 mulig de er lange men tviler sterkt på at de kan være tykke... høres lite logisk ut. Det er det de store mennene mine har hatt - lang men tynn (med ett unntak: han var både kort og tynn... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 De har vel krevd større susp da, så det ser bedre ut. De må jo ta seg bedre ut enn gjestene ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Det er ikke min erfaring! Har lengre erfaring med en tilsvarende liten kar med meget voksent utstyr, og dessuten - fra tidligerer tider - det motsatte: Etpar større karer overraskende beskjedent utstyrt! Moralen er nok: Sku aldri hunden på hårene når det kommer til dette! Og dessuten - og igjen erfaringsbasert - bulen er ingen dum indikator! Og til mrxx: Jepp, jeg kikker på bulen, og liker det!... ja det finnes vel unntak. hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg vet ikke om det finnes noen statistikk over dette hehe, men jeg finner ingen logisk grunn til at en sped mann ikke kan være velutrustet nedentil. Store menn har da ikke nødvendigvis stort utstyr heller Det hadde jo vært noe. Bare å spise mer karbohydrater og bli feit, så vokser utstyret tilsvarende. Tipper vi hadde fått mange feite mannfolk her i landet da *fnis* 0 Siter
Gjest sasasadada Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Det hadde jo vært noe. Bare å spise mer karbohydrater og bli feit, så vokser utstyret tilsvarende. Tipper vi hadde fått mange feite mannfolk her i landet da *fnis* Hehehehe ja hvis karbo var effektiv penisforlenger ville nok mange menn gått av "skaftet" for å innta nok av dem 0 Siter
Gjest sasasadada Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe.. enig! Mannen min er vel ikke stort større enn dem, men har det største utstyret jeg noen gang har sett på en mann, både i lengde og tykkelse. *knis* Jøje hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.