Gå til innhold

Kalender 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg en kalender for 2009, med et felt pr dag pr familiemedlem? En praktisk sak i hverdagen, gjerne med litt god plass i disse dagsfeltene.

Jeg håper at _noen_ av dere skjønner hva jeg mener, for det var sikkert dårlig formulert. ;-)

hjernetrimmern
Skrevet

Har sett at de har et godt utvalg på Norli...men spørs hva du legger i god plass...noen har plass til mer skriverier enn andre!

Du får nok ut å lete...:-)

Det skal jeg! Må finne en som er bra!

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg kjøpte en forleden på min lokale bokhandler. Problemet med disse kalenderne er at man ikke ser hvordan de ser ut inni før man har kjøpt de, og denne gangen kjøpte jeg en med litt liten plass pr pers. Samtidig - den har hele måneden framme i en smell, i motsetning til den vi har nå der bare 2 og 2 uker vises.

Man får altså kjøpt slike i bokhandlen.

Skrevet

Jeg kjøpte en forleden på min lokale bokhandler. Problemet med disse kalenderne er at man ikke ser hvordan de ser ut inni før man har kjøpt de, og denne gangen kjøpte jeg en med litt liten plass pr pers. Samtidig - den har hele måneden framme i en smell, i motsetning til den vi har nå der bare 2 og 2 uker vises.

Man får altså kjøpt slike i bokhandlen.

Ok, men jeg se på nett at om jeg googler på "kalender 2009", etv ukeplanlegger, så får jeg se hvordan de ser ut inni :)

Vi har forøvrig en gratiskalender fra blilyst, men den er i år en slik variant med for liten plass pr rubrikk.

Jeg er mest fornøyd med A5-A4 1 uke pr ark.

Gjest ViViola
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225184021' post='3997446]

Ok, men jeg se på nett at om jeg googler på "kalender 2009", etv ukeplanlegger, så får jeg se hvordan de ser ut inni :)

Vi har forøvrig en gratiskalender fra blilyst, men den er i år en slik variant med for liten plass pr rubrikk.

Ah, smart å google, ja, det tenkte ikke jeg på. Men på en annen side - det begynte å ramle inn så mange "huske-på-ting" på nyåret, at det var bare å få ut finger'n.

:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225184021' post='3997446]

De heter Aktivitetskalender og fås på alle bokhandler ja, i mange ulike utgaver.

Gjest MÅ også ha disse hvert år
Skrevet

Vet akkurat hva du mener.

Fine slike finner du f.eks. på Europris. Du kan også sjekke bokhandleren og Rema. Sett dem disse stedene, men kjøper mine på Europris. Ca 100.-

Skrevet

Vet akkurat hva du mener.

Fine slike finner du f.eks. på Europris. Du kan også sjekke bokhandleren og Rema. Sett dem disse stedene, men kjøper mine på Europris. Ca 100.-

Ok, Europris hadde jeg ikke tenkt på :)

Skrevet

De heter Aktivitetskalender og fås på alle bokhandler ja, i mange ulike utgaver.

Skal sjekkes!

Har du landet igjen? ;p

Skrevet

Da må jeg bare få anbefale Google kalender.

Etter at jeg tok den i bruk vet jeg ikke hva jeg gjorde uten. Den skrives fint ut også, bare å henge på veggen.

http://www.google.com/calendar

Her kan du opprette så mange egne kategorier du vil i det samme kalenderbildet. F.eks. en pr. familiemedlem. Så gir du dem hver sin farge, og vips har du fin oversikt.

Selv har jeg disse kategoriene:

Fødselsdager

Håndball (for datteren min)

Barneuker (når barna er hos meg)

Kanila (mine avtaler)

Kaniladatter (datterens avtaler)

Skolerute (for skolen til barna)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225208900' post='3997841]

Ja. Men jeg vil gjerne ha navnefeltene på toppen... *småsær*

Jeg ler IKKE av særheter i hvertfall;-)

Men var ikke navnene på toppen på denne da? Sikkert ikke, siden du sier det... Gidder ikke finne linken igjen. Men de hadde ørten kalendere på norli.no i hvert fall, så du kan jo ta en titt:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225206699' post='3997821]

Skal sjekkes!

Har du landet igjen? ;p

*Gliser* Han var schtiiiilig skal jeg si deg! Handy er råsexy! ;o)

Skrevet

*Gliser* Han var schtiiiilig skal jeg si deg! Handy er råsexy! ;o)

*hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...