Gjest Melbilla Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 I dag tok jeg bil til jobb. Det er ikke ofte jeg gjør det , men jeg hadde litt hastverk i dag. Da jeg var gått ut av bilen og på vei til jobb, kjenner jeg en klump under buksa bak på låret. Jeg aner hva det kan være, så jeg går tilbake til bilen for å sjekke. Det var ikke en strømpebukse denne gangen, men den brukte trusa fra i går ;o) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 HAHAHAHA :-DDDDD Synes jeg ser deg....! Men jeg husker en historie en klassevnninne fortalte - hun hadde vært på do på et utested, og lagt en remse med dopapir på setet før hun satte seg. Hun gjorde seg ferdig, tørket seg, tok opp buksene, gikk ut og vasket seg, og gikk ut fra rommet. Hun merket at noen kikket leende på henne, og snudde seg - og der så hun hele remsa med dopapir stikke ut fra buksa bak!!!! 0 Siter
Gjest Flaut! Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 He-he, klassiker dette, ikke lenge siden jeg opplevde det selv, men jeg kjente ingen kul i buksebeinet, men snublet og holdt på å gå på trynet fordi jeg snublet i noe! Ble skikkelig forbannet over at noen kunne slenge truser rundt omkring som potensielle dødsfeller, helt til jeg kjente igjen trusa som min egen lille nette truse fra i går.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 He he. Tenk om den ramla ut akkurat idet noen passerte. Jeg finner av og til gårsdagens sokk i buksa. Jeg avverget en gang en katastrofe for sønnen min. Jeg hadde vaska ytterjakka hans, og den lå på spisebordet sammen med annet vasket og tørket tøy. Han tok på seg jakka og skulle til å gå til skolen. Da oppdaget jeg at ene trusa min hang i borrelåsen i nakken... 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 He-he, klassiker dette, ikke lenge siden jeg opplevde det selv, men jeg kjente ingen kul i buksebeinet, men snublet og holdt på å gå på trynet fordi jeg snublet i noe! Ble skikkelig forbannet over at noen kunne slenge truser rundt omkring som potensielle dødsfeller, helt til jeg kjente igjen trusa som min egen lille nette truse fra i går.... Ha ha, jeg har heldigvis en stram bukse og støvletter på meg i dag, så det var ingen fare for at den skulle ramle ut. Det hadde likevel vært litt rart og gå med en klump bak på låret:-) 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 He he. Tenk om den ramla ut akkurat idet noen passerte. Jeg finner av og til gårsdagens sokk i buksa. Jeg avverget en gang en katastrofe for sønnen min. Jeg hadde vaska ytterjakka hans, og den lå på spisebordet sammen med annet vasket og tørket tøy. Han tok på seg jakka og skulle til å gå til skolen. Da oppdaget jeg at ene trusa min hang i borrelåsen i nakken... Å kjære vene, den var enda verre ;o) Tenk så flaut det hadde vært for gutten;o)) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 He he. Tenk om den ramla ut akkurat idet noen passerte. Jeg finner av og til gårsdagens sokk i buksa. Jeg avverget en gang en katastrofe for sønnen min. Jeg hadde vaska ytterjakka hans, og den lå på spisebordet sammen med annet vasket og tørket tøy. Han tok på seg jakka og skulle til å gå til skolen. Da oppdaget jeg at ene trusa min hang i borrelåsen i nakken... Oj-oj-oj, det kunne ha blitt litt mye for en stakkars guttunge, ja... :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Det der har utrolig nok aldri hendt meg, men gubben har levert gårsdagens underbukse i trappa på vei ned til frokost noen ganger, gitt. 0 Siter
frk.s Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hahaha! En venninne av meg dro baksliten på jobb etter en heftig tur på byen.Hun syntes hun fikk noen rare blikk, men skylte på fyllenervene.. Først etter lunch fant hun det for godt å sette opp håret på nytt og oppdaget at hårstrikken hadde byttet plass med gårdsdagens truse.. 0 Siter
Speak Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Dette er en helt naturlig ting. Det kan skje den beste. Men det var kanskje greit at den ikke ramlet ut på jobben da. Ser litt dumt ut i det den detter ut neders på buksebeinet *gapskratter bare ved tanken* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kunne gjort det samme . Har tidligere opplevd både å finne nylonstrømper i buksa, og en gang kom jeg på jobben i blå "plasttøfler" fra barnehagen (slike tynne man trer utenpå skoene). 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kunne gjort det samme . Har tidligere opplevd både å finne nylonstrømper i buksa, og en gang kom jeg på jobben i blå "plasttøfler" fra barnehagen (slike tynne man trer utenpå skoene). Jeg har også gått tur i byen med blå plastøfler:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kunne gjort det samme . Har tidligere opplevd både å finne nylonstrømper i buksa, og en gang kom jeg på jobben i blå "plasttøfler" fra barnehagen (slike tynne man trer utenpå skoene). Jeg har gått i byen i bowlingsko (slike lekre røde og blå), og jeg har kommet på skolen i slipperser når det var 30 cm med snø. Jeg har også gått på skolen i ulltøfler... Men kan du være så snill å si meg hva i alle dager du gjør med ekle nylonstrømper under bukse??! Urgh... De er KUN til bruk når man har skjørt! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kunne gjort det samme . Har tidligere opplevd både å finne nylonstrømper i buksa, og en gang kom jeg på jobben i blå "plasttøfler" fra barnehagen (slike tynne man trer utenpå skoene). Jeg har kommet langt på vei hjem fra barnehagen før jeg har oppdaget at jeg har "blåfota" på. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kunne gjort det samme . Har tidligere opplevd både å finne nylonstrømper i buksa, og en gang kom jeg på jobben i blå "plasttøfler" fra barnehagen (slike tynne man trer utenpå skoene). Mannen min var på senteret med en brun og en svart sko. Han forsvant som et skudd da han oppdaga det Noen uker senere var vi på senteret igjen. Vi handlet på matbutikken. Han hadde den minste, som da var baby i handlevogna. Han forsvant rundt et hjørne med handlevogna. Da han kom tilbake hadde han en tilbusdhandelvogn stappet med shampo og såpe 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har gått i byen i bowlingsko (slike lekre røde og blå), og jeg har kommet på skolen i slipperser når det var 30 cm med snø. Jeg har også gått på skolen i ulltøfler... Men kan du være så snill å si meg hva i alle dager du gjør med ekle nylonstrømper under bukse??! Urgh... De er KUN til bruk når man har skjørt! :-) ''Men kan du være så snill å si meg hva i alle dager du gjør med ekle nylonstrømper under bukse??! '' Jeg unngår i stor grad nylonstrømper under bukser jeg også, men hender jeg har under ullbukser som klør litt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Mannen min var på senteret med en brun og en svart sko. Han forsvant som et skudd da han oppdaga det Noen uker senere var vi på senteret igjen. Vi handlet på matbutikken. Han hadde den minste, som da var baby i handlevogna. Han forsvant rundt et hjørne med handlevogna. Da han kom tilbake hadde han en tilbusdhandelvogn stappet med shampo og såpe Hehe ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Mannen min var på senteret med en brun og en svart sko. Han forsvant som et skudd da han oppdaga det Noen uker senere var vi på senteret igjen. Vi handlet på matbutikken. Han hadde den minste, som da var baby i handlevogna. Han forsvant rundt et hjørne med handlevogna. Da han kom tilbake hadde han en tilbusdhandelvogn stappet med shampo og såpe Uten ungen oppi???!!! Utrolig :-D 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 ''Men kan du være så snill å si meg hva i alle dager du gjør med ekle nylonstrømper under bukse??! '' Jeg unngår i stor grad nylonstrømper under bukser jeg også, men hender jeg har under ullbukser som klør litt. Ok, la gå... For en sjelden anledning;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Uten ungen oppi???!!! Utrolig :-D Han tok feil handlevogn med seg tilbake. Rappa med seg en vogn med tilbudsvarer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.