Gå til innhold

Vimsa slår til igjen;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tok feil handlevogn med seg tilbake. Rappa med seg en vogn med tilbudsvarer ;)

Tabbe...!

Apropos tabber - min mor glemte en gang å trekke hodet til seg da hun skulle lukke bagasjelokket på bilen, etter å ha satt inn vesker og poser der om morgenen, da hun skulle på jobb!

Hun smalt ned lokket - rett i hodet sitt, silblødde, og jeg måtte kjøre henne til lege (hadde akkurat tatt lappen), og hun måtte sy 4 sting!!!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

7

• candyqueen_83

3

• pekkaline

3

• Anonym 82

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mannen min var på senteret med en brun og en svart sko. Han forsvant som et skudd da han oppdaga det ;)

Noen uker senere var vi på senteret igjen. Vi handlet på matbutikken. Han hadde den minste, som da var baby i handlevogna. Han forsvant rundt et hjørne med handlevogna. Da han kom tilbake hadde han en tilbusdhandelvogn stappet med shampo og såpe ;)

He he he he he:-) Det er det bare en mann som kan få til, det tør jeg å påstå! Eller evt. ei jente i ammetåke...

AneM1365380603
Skrevet

Tabbe...!

Apropos tabber - min mor glemte en gang å trekke hodet til seg da hun skulle lukke bagasjelokket på bilen, etter å ha satt inn vesker og poser der om morgenen, da hun skulle på jobb!

Hun smalt ned lokket - rett i hodet sitt, silblødde, og jeg måtte kjøre henne til lege (hadde akkurat tatt lappen), og hun måtte sy 4 sting!!!

Oj ;o) Hvordan i alle dager greide hun å klappe igjen lokket mens hodet fremdeles var inni?

Skrevet

Oj ;o) Hvordan i alle dager greide hun å klappe igjen lokket mens hodet fremdeles var inni?

Hun hadde en sånn kombi-bil (tror det heter det), sånn som er åpen mellom bagasjerom og kupeen - og strakk armen bak og opp, mens hodet delvis var inni....

Uff - heldigvis gikk det greit, men hun er blitt mye ertet for den episoden!

Skrevet

Hahaha!

En venninne av meg dro baksliten på jobb etter en heftig tur på byen.Hun syntes hun fikk noen rare blikk, men skylte på fyllenervene..

Først etter lunch fant hun det for godt å sette opp håret på nytt og oppdaget at hårstrikken hadde byttet plass med gårdsdagens truse..

Nå tuller du? *LOL* En fantastisk historie! :)

Skrevet

Mannen min var på senteret med en brun og en svart sko. Han forsvant som et skudd da han oppdaga det ;)

Noen uker senere var vi på senteret igjen. Vi handlet på matbutikken. Han hadde den minste, som da var baby i handlevogna. Han forsvant rundt et hjørne med handlevogna. Da han kom tilbake hadde han en tilbusdhandelvogn stappet med shampo og såpe ;)

*LOL* "Hvor er ungen henne?" komiskt :)

Gjest Melbilla
Skrevet

Tabbe...!

Jeg gjorde det samme en gang og fikk skrapet av meg huden på nesa.

Nå skulle man tro jeg har en spesielt stor nese, men jeg tror den er ganske normal:-)

Gjest Melbilla
Skrevet

Hos meg var det sykkelstativet som tok nesa mi.

Skrevet

Jeg gjorde det samme en gang og fikk skrapet av meg huden på nesa.

Nå skulle man tro jeg har en spesielt stor nese, men jeg tror den er ganske normal:-)

*humre, humre*

Uff - det er jo fælt å le - men det er unektelig en smule morsomt å klare å gjøre det der!

AneM1365380603
Skrevet

Hos meg var det sykkelstativet som tok nesa mi.

Au, det høres vondt ut.

AneM1365380603
Skrevet

Hun hadde en sånn kombi-bil (tror det heter det), sånn som er åpen mellom bagasjerom og kupeen - og strakk armen bak og opp, mens hodet delvis var inni....

Uff - heldigvis gikk det greit, men hun er blitt mye ertet for den episoden!

Jeg gikk en gang rett på en glassdør jeg trodde var åpen. Flaut der og da, men i ettertid kan man jo le av det ;)

Skrevet

Jeg gikk en gang rett på en glassdør jeg trodde var åpen. Flaut der og da, men i ettertid kan man jo le av det ;)

Det husker jeg kusina mi gjorde, og hun fikk rett og slett sjokk, og begynte å grine. Vi snakket om de i fjor, og da var det vel nesten 20 år siden det skjedde, og hun husker det veldig godt.

Skrevet

Det gjorde jeg også. Dvs. jeg løp! Jeg hadde dårlig tid til en buss og smalt inn i en stengt glassdør.

Mannen min syntes ikke det var så kult at jeg gikk rundt med blåveis og sa jeg hadde gått på en dør.....

AneM1365380603
Skrevet

Det gjorde jeg også. Dvs. jeg løp! Jeg hadde dårlig tid til en buss og smalt inn i en stengt glassdør.

Mannen min syntes ikke det var så kult at jeg gikk rundt med blåveis og sa jeg hadde gått på en dør.....

''Mannen min syntes ikke det var så kult at jeg gikk rundt med blåveis og sa jeg hadde gått på en dør.....''

*Ha ha* Det skjønner jeg så utrolig godt, for det er jo en tvilsom historie. ;)

Det må ha vært forferdelig å løpe på den. Jeg synes det var ille nok å gå.

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Jeg gikk en gang rett på en glassdør jeg trodde var åpen. Flaut der og da, men i ettertid kan man jo le av det ;)''

Jeg også. Døra var inn til en butikk i utlandet, og der pleide alle dørene stå åpne. Jeg ble oppslukt av noe i utstillingsvinduet og travet rett inn, bare at jeg kom meg ikke inn ;o)

Skrevet

''Mannen min syntes ikke det var så kult at jeg gikk rundt med blåveis og sa jeg hadde gått på en dør.....''

*Ha ha* Det skjønner jeg så utrolig godt, for det er jo en tvilsom historie. ;)

Det må ha vært forferdelig å løpe på den. Jeg synes det var ille nok å gå.

Det var ganske ille, ja. Jeg hørte hele butikken snudde seg og gispet, så jeg bare samlet sammen armer og bein og kom meg ut og rundt et hjørne før jeg sjekket skadeomfanget.

Skrevet

Nå tuller du? *LOL* En fantastisk historie! :)

Helt sant!

Vi kalte henne Bridget (Jones) leeenge..

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225191235' post='3997631]

''Jeg gikk en gang rett på en glassdør jeg trodde var åpen. Flaut der og da, men i ettertid kan man jo le av det ;)''

Jeg også. Døra var inn til en butikk i utlandet, og der pleide alle dørene stå åpne. Jeg ble oppslukt av noe i utstillingsvinduet og travet rett inn, bare at jeg kom meg ikke inn ;o)

Hehe, minner meg om da venninna mi gikk rett i en slik dør, det smalt og hun falt og vi lo så vi grein :) Morsomt enda det.

Gjest skrukketroll
Skrevet

Min mamma kjørte ut av garasjen uten å lukke opp garasjeporten. Glemmer aldri det smellet, men porten gikk opp den. Naboene sprigende. De fleste lurte på hva det var som ekspoderte der inne, men det eneste som kun ut var en rød liten bil og en forvirra mor, med en hylende datter på 17 år ved siden av.

candyqueen_83
Skrevet

Hehe. Vi hadde besøk av hele familien da jeg var mindre. Plutselig ser mamma noe ligge på gulvet ved sofaen, og bøyer seg ned og tar det opp. Da var det trusa til onkelen min som hadde ligget inni buksa og ramlet ut :P

De hadde vært på kjøpesenter før de kom til oss. Hadde kanskje vært verre om den datt ut der , og noen hadde sett det.

Vi spøker med den episoden enda ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...