candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har kommet langt på vei hjem fra barnehagen før jeg har oppdaget at jeg har "blåfota" på. ) Jeg har syklet Majorstua rundt med de sokkene på ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 HAHAHAHA :-DDDDD Synes jeg ser deg....! Men jeg husker en historie en klassevnninne fortalte - hun hadde vært på do på et utested, og lagt en remse med dopapir på setet før hun satte seg. Hun gjorde seg ferdig, tørket seg, tok opp buksene, gikk ut og vasket seg, og gikk ut fra rommet. Hun merket at noen kikket leende på henne, og snudde seg - og der så hun hele remsa med dopapir stikke ut fra buksa bak!!!! Ei jeg var venninne med tidligere, hadde skjørt på seg på en tilstelning. Etter å ha vært på do, kommer hun ut med skjørtet pent plassert nedi strømpebuksa bak!! Lol. Ble nok flau da gitt. Viste frem halve rumpa ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.