Gå til innhold

Positivitetstråd! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er du glad for i dag?

Noen ganger må vi minne oss selv og hverandre på det positive i hverdagen.

Jeg er glad for at jeg har en samboer som elsker meg så utrolig masse mer enn jeg fortjener. Vi har vært sammen i 2 år og er forlovet. Han er livet mitt.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg er glad for at jeg greier å ta godt vare på ungene mine - og enda greie å ha nok fart igjen til å ta vare på meg selv også.

Jeg er glad for at det er fint vær i dag, og for at jeg har en kjæreste jeg elsker som elsker meg også.

Også er jeg glad for jobben min og kollegaene mine.

Og katten :-)

Skrevet

Jeg er så glad for at bilen min ble ferdig på verkstedet i går og at kjæresten min har hentet den så den står klar når jeg kommer til ham i morra. :o)

Men nå begynner jeg å skjønne at jeg tidligere har hatt et enormt forbruk av ull-longser for fyttikatta så kaldt det var å stå og vente på bussen i morrest! Bra det er bare en morgen igjen til jeg får bilen tilbake! ;o)

Skrevet

I dag er jeg glad for at sola skinner!!!! Veldig kontrast til det voldsomme uværet vi hadde et par dager her - men i dag er det nydelig....

Ellers er jeg glad for:

*at jeg har en familie jeg er glad i og som er glad i meg

*at jeg har en jobb jeg trives med

*at jeg har en snill nabo som hentet mi jente på barnehagen i går, og så skal jeg passe hennes barn i ettermiddag når hun skal bort

*at minstejenta mi har fått ei god venninne på barnehagen

*at 7-åringen ser ut til å forstå matematikken på en mye bedre måte nå enn for tre uker siden, og at hun har gode venner

*at 9-åringen kom i senga mi i morges og lå og koste og småpratet med meg til jeg våknet :-)

*at jeg er frisk

*at jeg synes det er gøy å trene, og jeg gleder meg til en treningsøkt i dag

*at mannen min, som har vært syk i høst, sakte men sikkert, blir bedre, og at han takler stadig nye ting.

Skrevet

I dag er jeg glad for at sola skinner!!!! Veldig kontrast til det voldsomme uværet vi hadde et par dager her - men i dag er det nydelig....

Ellers er jeg glad for:

*at jeg har en snill nabo som hentet mi jente på barnehagen i går, og så skal jeg passe hennes barn i ettermiddag når hun skal bort

*at 7-åringen ser ut til å forstå matematikken på en mye bedre måte nå enn for tre uker siden, og at hun har gode venner

*at 9-åringen kom i senga mi i morges og lå og koste og småpratet med meg til jeg våknet :-)

*at jeg er frisk

*at mannen min, som har vært syk i høst, sakte men sikkert, blir bedre, og at han takler stadig nye ting.

Jeg er mest glad for at jeg har Jesus og at jeg kan gå til han med alt. Jeg er glad for at jeg ikke bryr meg om hva andre tenker om meg. Jeg er glad for at jeg er frisk og ikke lider noen nød.

Skrevet

Jeg er glad for at det i morges var snø og jr var lykkelig over å få bruke de nye vinterskoene og hanskene når han løp på skolen.

Jeg har en fridag.

Jeg søker på jobb og dermed snart kanskje kan flytte sammen med kjæresten som venter tolmodig.

En flott kjæreste som gir meg masse trygghet i livet.

Og at det i dag er en flott dag!

Jeg er en jente
Skrevet

Jeg er glad/takknemlig for:

- å ha en som jeg elsker som elsker meg tilbake

- jeg har blitt kjent med flere mennesker i år enn tidligere

- jeg har penger nok til å greie meg godt(uten å være rik)

- sola skinner ute i dag

- jeg skal på besøk til noen for å spise kake i dag ;)

- mye artig på tv i kveld(joda, det er lov å glede seg over tv også ;) )

- jeg bor i et vakkert land

- jeg er glad for å føle nestekjærlighet

- kattepuser og fine "bissevovver" som er glad i deg betingelsesløst(i hvert fall nesten).

- og jeg er glad for at du Caramelnøtt la inn dette i Trådlisten slik at jeg måtte tenke meg om ang. hva som gleder meg når jeg i utgangspunktet egentlig satt og følte på hvordan jeg mistrives på jobben her.

Sender deg en klem for ditt positive innspill

:-D

Skrevet

Det nydelige været! Naturfargene er nydelige.

Alle er friske og på skole og jobb.

Varmepumpa!!

Kaffekoppen min :)

Levende lys på bordet hver morgen og kveld.

Klemmene i døra når de drar avsted.

Koselig godmorgen-sms fra venninne.

Gnav har endelig fått satt pengene mine på konto! (5dager for sene)

:) :) :)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Det nydelige været! Naturfargene er nydelige.

Alle er friske og på skole og jobb.

Varmepumpa!!

Kaffekoppen min :)

Levende lys på bordet hver morgen og kveld.

Klemmene i døra når de drar avsted.

Koselig godmorgen-sms fra venninne.

Gnav har endelig fått satt pengene mine på konto! (5dager for sene)

:) :) :)

Gnav - *lol* - veldig bra :-)

Skrevet

Ellers er jeg glad for:

*at jeg er frisk

Er glad for masse!! Det har skjedd så mye trist rundt meg i det siste at jeg tenke mye på å ikke ta ting for gitt.Har tre skjønne friske barn, og koser meg hjemme med den minste dette året. Er gift med verdens snilleste og peneste mann, som, i likhet med det en annen skrev over, elsker meg til tross for at jeg ikke fortjener det. Får studere ved siden av jobben. Har god utdanning og jobb. ER FRISK!!!!!

Skrevet

Jeg er så glad for at bilen min ble ferdig på verkstedet i går og at kjæresten min har hentet den så den står klar når jeg kommer til ham i morra. :o)

Men nå begynner jeg å skjønne at jeg tidligere har hatt et enormt forbruk av ull-longser for fyttikatta så kaldt det var å stå og vente på bussen i morrest! Bra det er bare en morgen igjen til jeg får bilen tilbake! ;o)

Du bør kanskje få den med vinter/piggdekk på. Ser snøen melder sin ankomst .....

Skrevet

Du bør kanskje få den med vinter/piggdekk på. Ser snøen melder sin ankomst .....

Skal legge om i morra ettermiddag når jeg kommer utover. :o) Tør ikke kjøre på sommerdekkene lenger nå nei. Det er riktignok 2-3 dager før det egentlig er lov (kjører med pigg), men det skal jeg nok klare å snakke meg utav om jeg blir stoppet. :o)

Skrevet

Det snøøøøør :-))))

Den skulle vel i den andre tråden vel *lol*

AneM1365380603
Skrevet

Den skulle vel i den andre tråden vel *lol*

Helt enig ;) I dag kom de første snøfnugga lavende på meg, og jeg tak ikke akkurat salto.

Skrevet

Helt enig ;) I dag kom de første snøfnugga lavende på meg, og jeg tak ikke akkurat salto.

Hvor snødde det?

Gjest huldrine
Skrevet

Jeg er mest glad for at jeg har Jesus og at jeg kan gå til han med alt. Jeg er glad for at jeg ikke bryr meg om hva andre tenker om meg. Jeg er glad for at jeg er frisk og ikke lider noen nød.

Hvem er denne Jesus som alle snakker om?

Skrevet

jeg vil også gjerne si noe positivt, jeg er glad for at jeg etter 37 år endlig fant mannen som blir den perfekte far til mitt første barn

Skrevet

For en hyggelig tråd!

Jeg er glad for min fantastiske mann, og mine gode unger

- for at jeg er frisk

- for at jeg har en jobb jeg trives i

- for stedet jeg bor

- for vennene mine

- for at vekta går den rette veien ;o)

- for at jeg ikke alltid har vondt i tanna...

- for at jeg stadig tror at det er min tur til å bli lottomillionær :o)

- for denne koselige tråden!

- og for at jeg snart skal legge meg i deilig, reint sengetøy

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...