Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Åhh, nå kjenner jeg angsten komme krypende... Og det er 6 år til jeg skal i ilden! Håper DOL består til den tid:-) Hehe - du er da en klar aspirant til å vinne foreldremøtene du vel. Det går så fint så :-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe - du er da en klar aspirant til å vinne foreldremøtene du vel. Det går så fint så :-) Det tror jeg ikke du hadde sagt hvis du hadde sett mitt siste forsøk på å lage en enkel eggeomelett! Sitter her nå med en kladd med stekt egg på tallerkenen, og aner ikke hva som gikk galt;-) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Det tror jeg ikke du hadde sagt hvis du hadde sett mitt siste forsøk på å lage en enkel eggeomelett! Sitter her nå med en kladd med stekt egg på tallerkenen, og aner ikke hva som gikk galt;-) Haha - også omelett da.... Det der må du aldri innrømme til noen Men seriøst - du rekker å bli veldig flink innen det er foreldremøtesesonger. Masse barneselskaper osv å øve seg på :-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Haha - også omelett da.... Det der må du aldri innrømme til noen Men seriøst - du rekker å bli veldig flink innen det er foreldremøtesesonger. Masse barneselskaper osv å øve seg på :-) Jo takk, nå blei jeg jo mindre stressa;-) 0 Siter
org Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 På siste foreldremøtet stilte jeg med en stor pose Minde sjokolade. Og noen andre med druer (veldig gode druer). Noen hadde med snitter (helt fantastisk gode de også). Vi tullet litt med det - det var en far som så hvem som var "gode husmoremner" som han sa. Godt gift er han. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.