Gjest ikke noen god dag her Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Ble deppa av tråden under her jeg. Har ingen bra dag. Vondt i ryggen og hjemme fra jobb. Et barn som er sykt. Det er min status på dagen. Noen som følger meg her på denne tråden? 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg følger med å sende avgårde en klem og et ønske om en bedre dag i morgen bare - jeg orker ikke å tenke over hva som er gæli :-) 0 Siter
Gjest jadajegogså Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Henger meg på her jeg. Krangla med typen i går rett før sengetid. Pappen min er alvorlig syk. Mammaen min er deprimert pga pappa. Savner sønnen min som er hos pappaen sin. Har for lite å gjøre på jobben, derfor er jeg på DOL Skulle veid 3 kilo mindre (og vært 15 år yngre) 0 Siter
Gjest sliten nå ja Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Guttungen tisset i senga to ganger i natt, så nå ligger det 12 timers stinkende vasketøy og venter hjemme (dyner, puter, laken, dynetrekk og putevar). Og vi har full jobb, så vi kommer ikke i gang med vasken før etter 16.30. 0 Siter
Gjest svassa Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Henger meg på her jeg. Krangla med typen i går rett før sengetid. Pappen min er alvorlig syk. Mammaen min er deprimert pga pappa. Savner sønnen min som er hos pappaen sin. Har for lite å gjøre på jobben, derfor er jeg på DOL Skulle veid 3 kilo mindre (og vært 15 år yngre) ''Skulle veid 3 kilo mindre (og vært 15 år yngre)'' Legg til en null bak 3 så har du meg! Alderen er grei nok. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Sykkelen til minstemann ble stjålet på skolen idag. Jeg finner ikke nøklene til kontakten i garasjen. Det kommer snø og jeg håper den smelter med en gang,, jeg er ikke klar for det enda og jeg skal kjøre den nye bilen i snøvær... Heldigvis har jeg piggdekk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.