Gå til innhold

NHD: Wellbutrin, 150 mg eller 300

Anbefalte innlegg

det*eneste*ledige
Skrevet

Jeg har ganske nylig startet med Wellbutrin. Jeg bruker en dose på 150 mg daglig. I tillegg tar jeg Levaxin 50 microg, Lamictal 400 mg, samt Ritalin 60 mg daglig. Som reservemedisin har jeg Rivotril og Imovane. Jeg er bipolar og har lider i tillegg av adhd. Kan det være at Welllbutrinen har en slags effekt på min adhd? Jeg tenker på virkingen på dopamin. Jeg føler meg nemlig enda roligere i hodet enn tidligere på bare Ritalin. Kan det være en ide for meg å øke til 300 mg daglig. Isåfall, inntil man får dette på blå resept, kan man da ta to X 150 mg samtidig om morgenen uten at dette er skadelig? Setter stor pris på svar.

MVH,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...