Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske typisk så vil det føre med seg kaos tipper jeg. De har sagt det flere dager nå på gmn at vi må få lagt om dekkene. Vi har bestilt time på verkstedet for andre ting og dekkskifte, men vi har ikke fått vite timen enda. Så da må vi vel trø til allemannalle her i kveldinga slik at vi kjører trygt.

Er du klar for snøveier?

http://www.yr.no/nyheter/1.6283784

Skrevet

Innen jeg får bilen på veien igjen så er jeg klar for vinterføre ja. :o) Tar ingen sjanser der gitt.

candyqueen_83
Skrevet

Uff da. Jeg har time for dekkskift i morgen ettermiddag. Verkstedet har dekkene mine også.

Jeg skal på jobb i natt så håper ikke snøen kommer allerede da.

Men det står jo Osloområdet ikke venter snø før i morgen ettermiddag/kveld.

Gjest tacomix
Skrevet

Ikke si at snøen kommer enda :(

Jeg har ikke funnet nye dekk til beina mine og det trenger jeg. Vent litt a kjære snø, ikke kom før om 1 måned.

Skrevet

Uhu, har planer om dekkskift i morgen. Håper jeg rekker det før snøen kommer...

Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Jeg har nemlig fått bilen min i dag og skal ha den første kjøretimen i morra.

Jaja, jeg har kjørt på snø og is i tredve år så det går vel bra det og

Skrevet

Bajs. Jeg hater snø. :(

...snø...som er så fint og sånt...*ironisk*

Snø er fint fra 1. desember til 1.januar. Det verste med dritten er all hålka den fører med seg :( Bor jo ikke i verdens flateste by, heller *upraktisk*

Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Jeg har nemlig fått bilen min i dag og skal ha den første kjøretimen i morra.

Herligland Dorthe! Gratulerer med bil!!! :D Det var da jammen ikke et sekund for tidlig. Kjøretimer ja, kjekt å ha når det er ei stund siden sist :)

Skrevet

Gratulerer med bil!

Skrevet

Herligland Dorthe! Gratulerer med bil!!! :D Det var da jammen ikke et sekund for tidlig. Kjøretimer ja, kjekt å ha når det er ei stund siden sist :)

Det tok nøyaktig to år, men nå står den der og ser ikke så farlig ut som jeg trodde. Jeg må ha ti timer da, men de sa jeg bare kunne kjøre hvis jeg ville prøve. Men jeg må først tømme den for seter og dekk. Ellers så hadde jeg antagelig prøvd i dag.

Skrevet

Bilen har kommet!! Grattis!!!! :))))

Skrevet

Bilen har kommet!! Grattis!!!! :))))

Takk, den kom i dag. Med vinterdekk ;o)

Skrevet

Det tok nøyaktig to år, men nå står den der og ser ikke så farlig ut som jeg trodde. Jeg må ha ti timer da, men de sa jeg bare kunne kjøre hvis jeg ville prøve. Men jeg må først tømme den for seter og dekk. Ellers så hadde jeg antagelig prøvd i dag.

Kjempebra. Det er noen som kan hjelpe deg med tømmingen håper jeg. Nå får du en mye mer friehetsfølese tror jeg ja :)

Måtte bilen være knall for deg. Det er lenge å vente på bil.....

Skrevet

Gratulerer! Hvilken bil er det?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er så glad på dine vegne altså! :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har vinterdekk på bilen min ja. Om jeg tør kjøre den, det er en annen sak ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...