pekkaline Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Ganske typisk så vil det føre med seg kaos tipper jeg. De har sagt det flere dager nå på gmn at vi må få lagt om dekkene. Vi har bestilt time på verkstedet for andre ting og dekkskifte, men vi har ikke fått vite timen enda. Så da må vi vel trø til allemannalle her i kveldinga slik at vi kjører trygt. Er du klar for snøveier? http://www.yr.no/nyheter/1.6283784 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Innen jeg får bilen på veien igjen så er jeg klar for vinterføre ja. ) Tar ingen sjanser der gitt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Uff da. Jeg har time for dekkskift i morgen ettermiddag. Verkstedet har dekkene mine også. Jeg skal på jobb i natt så håper ikke snøen kommer allerede da. Men det står jo Osloområdet ikke venter snø før i morgen ettermiddag/kveld. 0 Siter
Gjest tacomix Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Ikke si at snøen kommer enda Jeg har ikke funnet nye dekk til beina mine og det trenger jeg. Vent litt a kjære snø, ikke kom før om 1 måned. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Uhu, har planer om dekkskift i morgen. Håper jeg rekker det før snøen kommer... 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det er jeg ikke. Jeg har nemlig fått bilen min i dag og skal ha den første kjøretimen i morra. Jaja, jeg har kjørt på snø og is i tredve år så det går vel bra det og 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Bajs. Jeg hater snø. ...snø...som er så fint og sånt...*ironisk* Snø er fint fra 1. desember til 1.januar. Det verste med dritten er all hålka den fører med seg Bor jo ikke i verdens flateste by, heller *upraktisk* 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det er jeg ikke. Jeg har nemlig fått bilen min i dag og skal ha den første kjøretimen i morra. Jaja, jeg har kjørt på snø og is i tredve år så det går vel bra det og Herligland Dorthe! Gratulerer med bil!!! Det var da jammen ikke et sekund for tidlig. Kjøretimer ja, kjekt å ha når det er ei stund siden sist 0 Siter
cathlin Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det er jeg ikke. Jeg har nemlig fått bilen min i dag og skal ha den første kjøretimen i morra. Jaja, jeg har kjørt på snø og is i tredve år så det går vel bra det og Gratulerer med bil! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Herligland Dorthe! Gratulerer med bil!!! Det var da jammen ikke et sekund for tidlig. Kjøretimer ja, kjekt å ha når det er ei stund siden sist Det tok nøyaktig to år, men nå står den der og ser ikke så farlig ut som jeg trodde. Jeg må ha ti timer da, men de sa jeg bare kunne kjøre hvis jeg ville prøve. Men jeg må først tømme den for seter og dekk. Ellers så hadde jeg antagelig prøvd i dag. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det er jeg ikke. Jeg har nemlig fått bilen min i dag og skal ha den første kjøretimen i morra. Jaja, jeg har kjørt på snø og is i tredve år så det går vel bra det og Bilen har kommet!! Grattis!!!! ))) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Bilen har kommet!! Grattis!!!! ))) Takk, den kom i dag. Med vinterdekk ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Skrevet 28. oktober 2008 Det tok nøyaktig to år, men nå står den der og ser ikke så farlig ut som jeg trodde. Jeg må ha ti timer da, men de sa jeg bare kunne kjøre hvis jeg ville prøve. Men jeg må først tømme den for seter og dekk. Ellers så hadde jeg antagelig prøvd i dag. Kjempebra. Det er noen som kan hjelpe deg med tømmingen håper jeg. Nå får du en mye mer friehetsfølese tror jeg ja Måtte bilen være knall for deg. Det er lenge å vente på bil..... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Det tok nøyaktig to år, men nå står den der og ser ikke så farlig ut som jeg trodde. Jeg må ha ti timer da, men de sa jeg bare kunne kjøre hvis jeg ville prøve. Men jeg må først tømme den for seter og dekk. Ellers så hadde jeg antagelig prøvd i dag. Gratulerer! Hvilken bil er det? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Nei, det er jeg ikke. Jeg har nemlig fått bilen min i dag og skal ha den første kjøretimen i morra. Jaja, jeg har kjørt på snø og is i tredve år så det går vel bra det og Jeg er så glad på dine vegne altså! ) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har vinterdekk på bilen min ja. Om jeg tør kjøre den, det er en annen sak ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.