Gjest Trenger svar,det er bare det Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet hvorfor det er så dyrt å ringe spåtelefoner og hvorfor det koster så mye å snakke med klarsynte? Mange av dem ser ikke lenger enn til nesetippen,er skuffet. Lurer på så mye for alt går til Helvete,har det så vondt og er desperat. Noen som vet om seriøse klarsynte som er klarsynte? 0 Siter
Gjest ikke nick i kveld Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Vet bare at det kan være skummelt å ringe sånne dyre telefoner for du får så lite svar for hver gang at du blir fristet til å ringe flere ganger for å høre mer. La deg ikke lure og finn heller andre løsninger. 0 Siter
Gjest Trenger svar,det er bare det Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Vet bare at det kan være skummelt å ringe sånne dyre telefoner for du får så lite svar for hver gang at du blir fristet til å ringe flere ganger for å høre mer. La deg ikke lure og finn heller andre løsninger. Men jeg ser ingen andre løsninger,skulle ønske jeg gjorde det. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Men jeg ser ingen andre løsninger,skulle ønske jeg gjorde det. Hva slags løsning er det å ringe slike telefoner? Hva skal du få ut av det som kan hjelpe deg videre? 0 Siter
kløverdame Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Men jeg ser ingen andre løsninger,skulle ønske jeg gjorde det. Det er aldri noen løsning å ringe spåtelefoner. 0 Siter
Gjest Trenger svar,det er bare det Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hva slags løsning er det å ringe slike telefoner? Hva skal du få ut av det som kan hjelpe deg videre? Trenger å vite om alt kommer til å ordne seg for det ser svart ut nå,det bare hoper seg opp med problemer og jeg takler snart ikke mer. 0 Siter
double Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Trenger å vite om alt kommer til å ordne seg for det ser svart ut nå,det bare hoper seg opp med problemer og jeg takler snart ikke mer. Og det tror du at et fremmed menneske i andre enen av en telefon skal kunne hjelpe deg med? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Trenger å vite om alt kommer til å ordne seg for det ser svart ut nå,det bare hoper seg opp med problemer og jeg takler snart ikke mer. Du får ikke noe svar derfra hvertfall. Bare enda mer pengeproblemer 0 Siter
også en mor Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Trenger å vite om alt kommer til å ordne seg for det ser svart ut nå,det bare hoper seg opp med problemer og jeg takler snart ikke mer. Alt ordner seg til slutt. Det gjør alltid det, enten på den ene eller andre måten. Såpass klarsynt er jeg at jeg kan fortelle deg det. Lykke til og en klem om du trenger det. 0 Siter
Gjest Trenger svar,det er bare det Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Og det tror du at et fremmed menneske i andre enen av en telefon skal kunne hjelpe deg med? Hvis noen har andre forslag til hvordan ting kan løse seg tar jeg imot med takk,jeg kjenner at jeg holder på å knekke sammen. 0 Siter
Gjest Trenger svar,det er bare det Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Alt ordner seg til slutt. Det gjør alltid det, enten på den ene eller andre måten. Såpass klarsynt er jeg at jeg kan fortelle deg det. Lykke til og en klem om du trenger det. Takk,nå begynte jeg å grine men takk,trengte å høre det. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 ''Noen som vet om seriøse klarsynte som er klarsynte?'' He.he...nei nå syns eg du er storforlangende her. Det er dyrt for de klarsynte har dyre vaner, så enkelt er det. 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Skal de ha en brukbar inntekt må de vel passe på å suge kroner ut av det fåtall som seriøst tror at det er noe en klarsynt kan bidra med. Du sier selv at du er skuffet og at de ikke ser lengre enn nesetippen. Bruk for all del ikke mer penger på dette! Du skaffer deg selvsagt bare flere problemer. Krisetelefoner kan brukes, legevakten hvis du føler at du trenger hjelp akutt, legen for samtale rundt problemene, nære og kjære for trøst og støtte. Ingen kan fortelle deg hvordan fremtiden din vil se ut, hvordan skulle de kunne se det? Du skal jo skape den, den er ikke forutbestemt i noen grad som tilsier at noen kan fortelle deg at i juni 09 er alt i orden. Hvor skulle den informasjonen i tilfelle komme fra? Forsøk å være realistisk og ring nr hvor du faktisk kan få hjelp. 0 Siter
også en mor Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hvis noen har andre forslag til hvordan ting kan løse seg tar jeg imot med takk,jeg kjenner at jeg holder på å knekke sammen. Men kjære deg... er det ingen av dine venner du kan ta en prat med? Legen din? Noen i familien? Eventuelt bare lufte tankene dine herinne? Synes bare ikke at du skal kaste bort penger og energi på uklare klarsynte. Det ville ikke gi deg det du trenger, det er jeg desverre rimelig sikker på. Bekymrede varme kveldshilsener 0 Siter
også en mor Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Takk,nå begynte jeg å grine men takk,trengte å høre det. Så, så.... *trøsteklem* Håper det var sånne "godtårer". Har tro på at tårer kan være forløsende. Gode tanker fra meg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 ''Noen som vet hvorfor det er så dyrt å ringe spåtelefoner '' Fordi det finnes folk som er villige til å betale det de forlanger. ''og hvorfor det koster så mye å snakke med klarsynte?'' Tror ikke du får tak i klarsynte over telefonen, uansett pris. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.