Gjest utålmodig og betatt Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg traff en mann under et jobbopphold som jeg likte veldig godt og vi flørtet en del. Han ba om email for å holde kontakten og vi vekslet emailadresser og tlf.numre. Siste dagen fikk jeg en kjempeklem og han snakket om hvor hyggelig det hadde vært å bli kjent med meg. Jeg sa at han skulle skrive til meg og da sa han at jeg måtte svare. Jeg er ganske ivrig og skrev en email, og da jeg ikke hadde fått svar etter fire dager og det var masse tull med emailen sendte jeg han sms. Han hadde ikke sett emailen, og ble jublende glad over at jeg husket han og ønsket meg alt godt. Vi sendte noen tullemeldinger den dagen. Etterhvert skrev han mail, men jeg har forstått at han sjekker email en gang i uken eller hverannen uke. Jeg oppholder meg utenlands og i helgen sendte jeg han en sms. Fikk veldig omsorgsfulle svar og han takket for at jeg holdt kontakten og sa at han likte det. Han har skrevet før at jeg er et svært trivelig bekjentskap og hvor godt han likte våre diskusjoner (mye om mann - kvinneroller). Jeg kommer ikke tilbake til Norge før om fire uker. Ikke kan jeg være for ivrig, og ikke for tilbakeholdende. Vi er voksne begge to, skilte og har store barn. Vi er for å si det slik ingen ungdommer, men har mye erfaring bak oss og brent barn skyr ilden. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg forstår ikke helt hva du vil med innlegget ditt? Det er jo relativt umulig for oss å vite hva han tenker utifra det lille der. Du må nok desverre bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Jeg synes ikke du skal ta noe mer kontakt nå - neste gang får bli hans tur. Lykke til 0 Siter
Gjest utålmodig og betatt Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg forstår ikke helt hva du vil med innlegget ditt? Det er jo relativt umulig for oss å vite hva han tenker utifra det lille der. Du må nok desverre bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Jeg synes ikke du skal ta noe mer kontakt nå - neste gang får bli hans tur. Lykke til Jeg vil ikke noe spesielt annet enn å lufte tankene om jeg har vært for ivrig osv. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg vil ikke noe spesielt annet enn å lufte tankene om jeg har vært for ivrig osv. Du har vist interesse, og det er jo bare bra, men nå er det hans tur 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.