Gå til innhold

Hva skal jeg finne på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lillebror som fyller 18 år om få dager, og jeg har ikke peiling hva jeg skal kjøpe til han. Han ønsker seg nemlig ingenting.

Hans interesser er sport og trening, og alt som har med militære å gjøre, men han har egentlig det han trenger innenfor dette.

Så egentlig kommer jeg ikke på noe annet enn klær - noen som har noen gode forslag?

Skrevet

Da min lille halvbror fylte 18, så kjøpte jeg et mastercard som var fylt med en pengesum til ham. Brukes som et gavekort, men kan brukes der man kan bruke mastercard.

Fikk bilde av ungene mine på (han liker dem), og betalte selv 50,- i tillegg til pengesummen på kortet.

Det falt veldig i smak :D

https://mastercardgavekort.no/v1.4/?

Skrevet

Da min lille halvbror fylte 18, så kjøpte jeg et mastercard som var fylt med en pengesum til ham. Brukes som et gavekort, men kan brukes der man kan bruke mastercard.

Fikk bilde av ungene mine på (han liker dem), og betalte selv 50,- i tillegg til pengesummen på kortet.

Det falt veldig i smak :D

https://mastercardgavekort.no/v1.4/?

Det var en kjempekul idé men foreldrene mine skal i hovedsak gi penger (med noen mindre gaver ved siden av), så derfor vil jeg helst kjøpe en gave :)

Men takk for forslaget, det skal jeg definitivt huske til en annen gang! :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225224028' post='3998038]

Ca pris, da?

En tøff bag med noe stæsj oppi?

Takk for svar :) Hmm jeg er ikke så opptatt av pris, men kanskje rundt 1000kr-2000kr +-

Han har opptil flere bager tror jeg, uten at jeg er sikker på hvor tøffe de er. Men hva for noe stæsj kan jeg finne på da? Han har alt han trenger av parfymer deodoranter osv får det kjøper jeg ofte til han hvis jeg er i utlandet.

Skrevet

Takk for svar :) Hmm jeg er ikke så opptatt av pris, men kanskje rundt 1000kr-2000kr +-

Han har opptil flere bager tror jeg, uten at jeg er sikker på hvor tøffe de er. Men hva for noe stæsj kan jeg finne på da? Han har alt han trenger av parfymer deodoranter osv får det kjøper jeg ofte til han hvis jeg er i utlandet.

En Peak hettegenser + lue oppi en Peakbag. Eller noen killer jeans.

Skrevet

Hva med et litt røft smykke?

Det er desverre heller ikke akutelt ettersom han ønsker seg et spesielt type smykkemerke som han synes er veldig tøft, men som ikke kommer i butikkene før om et par mnd. Han kommer til å få det når det kommer, men det får han nok av foreldrene mine :)

Skrevet

Etter hans interesser å gjøre så må det enten bli et AG 3 gevær eller en tanks.

Skrevet

Etter hans interesser å gjøre så må det enten bli et AG 3 gevær eller en tanks.

Hehe det kan bli en smule vanskelig å skaffe men jeg tviler ikke på at det ville falt i smak!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Rafting? Fallskjermhopp? Leie paintball til han og noen kamerater?

Skrevet

Det var en kjempekul idé men foreldrene mine skal i hovedsak gi penger (med noen mindre gaver ved siden av), så derfor vil jeg helst kjøpe en gave :)

Men takk for forslaget, det skal jeg definitivt huske til en annen gang! :)

Jeg fikk tipset her inne en gang i tiden jeg også. Dol er kjekt :)

Skrevet

iPod, om han er interessert i musikk.

Han har iphone :)

Skrevet

Gavekort på sportsforretning?

Takk for forslag - har tenkt på det og, men tror ikke det er så mye sportsting han trenger.

Jeg endte opp med å kjøpe en skikkelig kul t-skjorte fra Marc Jacobs, og en genser av merke Tiger. Det var det eneste jeg klarte å finne, men jeg tror det vil falle i smak :)

Skrevet

Du har kjøpt gave nå kan jeg se, men til en treningsfreak er et pulsur en god gave..syns jeg, gjør treningen enda morsommere, ca 1000 kr

Skrevet

Du har kjøpt gave nå kan jeg se, men til en treningsfreak er et pulsur en god gave..syns jeg, gjør treningen enda morsommere, ca 1000 kr

Enig i det men det har han alt :) men takk for forslaget:)

Skrevet

Enig i det men det har han alt :) men takk for forslaget:)

ah, selvsagt:-) bare hyggelig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...