Lotte :o) Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Da vet jeg i allefall hva jeg skal holde meg unna, he he. Det er så lett å bli hekta på slikt, og jeg klarer ikke alltid å begrense meg. Nå er det stratos som er in. I dag kjøpte jeg meg en stabel med det. Som vanlig deler jeg villig ut når jeg begynner å bli kvalm. Huff, nå kom jeg plutselig på at det ligger en pose med smågodt i veska mi... *nam* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225230310' post='3998198] Huff, nå kom jeg plutselig på at det ligger en pose med smågodt i veska mi... *nam* Mannen min spurte akkurat om hvor jeg har gjemt lørdagsgodteriet som ble igjen etter ungene Jeg må stadig finne nye gjemmesteder i og med at en eller annen finner snopet. Han har visst leita etter snopet i et par dager. Bak kjøkkenmaskinen i skapet lå det, he he. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Mannen min spurte akkurat om hvor jeg har gjemt lørdagsgodteriet som ble igjen etter ungene Jeg må stadig finne nye gjemmesteder i og med at en eller annen finner snopet. Han har visst leita etter snopet i et par dager. Bak kjøkkenmaskinen i skapet lå det, he he. *hehe* Snop er godt! ))) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 De sesamkjeksene fikk jeg faktisk mail om fra en venninne i går, hun var over seg av begeistring. Så nå kjenner jeg at jeg virkelig må prøve dem. ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Da vet jeg i allefall hva jeg skal holde meg unna, he he. Det er så lett å bli hekta på slikt, og jeg klarer ikke alltid å begrense meg. Nå er det stratos som er in. I dag kjøpte jeg meg en stabel med det. Som vanlig deler jeg villig ut når jeg begynner å bli kvalm. En stabel med Stratos?!! Stratos er godt, men jeg har nå aldri kjøpt en stabel... Hos ligger det to åpnede sjokolader (en kokesjokolade og en melkesjokolade) i døra på kjøleskapet. Tror de har ligget der siden i sommer - ingen her som spiser dem! Men prøv de kjeksene da, og se om du og blir hekta! *friste, friste* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 En stabel med Stratos?!! Stratos er godt, men jeg har nå aldri kjøpt en stabel... Hos ligger det to åpnede sjokolader (en kokesjokolade og en melkesjokolade) i døra på kjøleskapet. Tror de har ligget der siden i sommer - ingen her som spiser dem! Men prøv de kjeksene da, og se om du og blir hekta! *friste, friste* Jeg aner ikke hva den pakken heter. Det heter jo melkerull, men dette er slike firkanter som er stablet oppå hverandre, he he. Greit... Jeg skal teste disse kjeksene, men du skal få høre det om jeg blir hekta ;o( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.