Gå til innhold

Kan du anbefale hotell i London?

Anbefalte innlegg

Agata1365381002
Skrevet

Jeg trenger tips til hotell i London som legger rimelig sentralt ift shopping (venninnetur). Stor fordel dersom det finnes resutaranter/ puber / barer i nærheten, slik at man kan gå ut om kvelden uten å måtte reise med tuben.

Medium standard (ikke de aller billigste sennepsgule akrylpleddene i senga, takk). Gjerne noe som er litt mer moderne enn 1800- tallet:)

Vær rask! Jeg må bestille ganske straks!

Gjest Elextra
Skrevet

Prisnivå? Ikke vanskelig å finne anbefalinger om prisen ikke er så nøye :P.

Om reisen er ganske nært forestående, vil jeg absolutt anbefale deg å søke hotell på hotels.com og lastminute.com, der vil det være billigere enn om du kontakter hotellet direkte.

For et par år siden gjorde jeg et kupp på MyHotel Bloomsbury, som er skikkelig kult. I utgangspunktet et ganske dyrt hotell.

Skrevet

Holiday Inn, Camden Lock. 4 stjernes, midt i spennende og livlige Camden. Ut av døra, og det er nok av barer, restauranter, butikker osv. Etter flere turer til London, var dette min favoritt mht. beliggenhet.

God tur!

Skrevet

Holiday Inn, Camden Lock. 4 stjernes, midt i spennende og livlige Camden. Ut av døra, og det er nok av barer, restauranter, butikker osv. Etter flere turer til London, var dette min favoritt mht. beliggenhet.

God tur!

Sjekk priser på hotwire.com, får ikke vite hotellet før du har bestilt, men antall stjerner fasiliteter osv... der sparer man tusenlapper :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...