Gå til innhold

Hva koster psykolog?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trenger egentlig bare å prate med noen som kan komme med nyttige tips, kanskje hjelpe meg gjennom ting og som ikke er partisk... Mann min er jo fantastisk å prate med, men han er jo partisk, og det hadde vært greit å snakke med noen som ikke er det. Jeg får bare bestille time hos legen min og ta det derfra tror jeg...

Gjest 100% anonym

Jeg trenger egentlig bare å prate med noen som kan komme med nyttige tips, kanskje hjelpe meg gjennom ting og som ikke er partisk... Mann min er jo fantastisk å prate med, men han er jo partisk, og det hadde vært greit å snakke med noen som ikke er det. Jeg får bare bestille time hos legen min og ta det derfra tror jeg...

Ut i fra det du skriver, høres gestalt riktig ut for deg. Terapien vil hjelpe deg i å ta egne valg, komme deg videre, evt få deg til å komme over gamle ting i bevisstheten, uten å være partisk.

Ut i fra det du skriver, høres gestalt riktig ut for deg. Terapien vil hjelpe deg i å ta egne valg, komme deg videre, evt få deg til å komme over gamle ting i bevisstheten, uten å være partisk.

Ok. Det høres jo fornuftig ut. Skal sjekke det ut! Takk! ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...