Gå til innhold

SE skyvetelefon

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

eg har skyvetelefon - veldig fornøyd med den.

Gjest Shira :o)
Skrevet

eg har skyvetelefon - veldig fornøyd med den.

Den sklir ikke opp av seg selv og begynner å ringe til folk? Det er helst situasjoner jeg vil unngå skjønner du ;o)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225270621' post='3998405]

Den sklir ikke opp av seg selv og begynner å ringe til folk? Det er helst situasjoner jeg vil unngå skjønner du ;o)

Så ikke før etter at jeg svarte at dette var se - jeg har nokia. Men nei, den er helt fin, sklir ikke, blir ikke slarkete og ringer ingen :-)

Skrevet

Så ikke før etter at jeg svarte at dette var se - jeg har nokia. Men nei, den er helt fin, sklir ikke, blir ikke slarkete og ringer ingen :-)

Høres bra ut :o)

Jeg har Nokia nå, men vil teste ut SE.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Syns skyvemobiler lett blir slarkete etter en tids bruk, så jeg ville ikke hatt det. Men i tillegg til dette med slark så er nok min mening farget av at jeg også syns skyvemobiler er stygge.

Skrevet

Syns skyvemobiler lett blir slarkete etter en tids bruk, så jeg ville ikke hatt det. Men i tillegg til dette med slark så er nok min mening farget av at jeg også syns skyvemobiler er stygge.

*vil ikke høre* ;o)

Nå finner jeg uansett ikke den fargen vil ha, så jeg skal kikke på andre. Jeg vil ha grå, men finner bare blå og hvit *snurt*

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns absolutt Samsung har de beste skyvetelefonene. Blir ikke like fort slarkete.

Skrevet

Jeg syns absolutt Samsung har de beste skyvetelefonene. Blir ikke like fort slarkete.

Jeg var så misfornøyd med batteriet sist jeg hadde samsung. Nå har jg funnet en SE som skal ha gdt batteri, men da er skyvetlf.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...