Lillemus Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Så herlig!!!! Gratulerer så masse masse!!! Du får komme tilbake med mer info om nurket etterhvert. ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ååååå, gratulerer så aller hjerteligst Angela!!!!! 0 Siter
Sofline Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Graulerer! :-) Du fikk forresten en helt lik fødsel som meg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Åh, gratulerer så mye med gutten!!! Så deilig med en sånn grei fødsel, da. Nå må dere kose dere masse - men ikke glem dol helt, hehe. ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Gratulerer kjære Angela! Dette var godt å høre! Sender deg alle beste ønsker og at Gud skal passe på dere alle! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 JIIIHAA :D Gratulerer masse med lille babyen! Ja, det er bare å spørre meg når det gjelder terminer *kremtkremt* Så flott at det gikk så greit for seg! Hjemme og alt er over, ubegipelig at en kan skape slike underverker, ikke sant? Hvor stor og lang da? Og familien er helt oppslukt? Mange spørsmål gitt Tusen takk :-) Ja, det er ubegripelig! En helt fantastisk fòlelse :-) Hele familien er helt oppslukt i han, hehe:-) Og jenta vàr er ei kjempestolt storesòster! Han var 50cm lang og nesten 4 kg. Ikke akkurat en liten plugg nei :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Tusen takk :-) Ja, det er ubegripelig! En helt fantastisk fòlelse :-) Hele familien er helt oppslukt i han, hehe:-) Og jenta vàr er ei kjempestolt storesòster! Han var 50cm lang og nesten 4 kg. Ikke akkurat en liten plugg nei :-) Så koselig å høre om idyllen hos dere Jeg gleder meg til å høre mer fra deg etterhvert som han vokser til. Kos dere masse! Det var en stor gutt det ja, og sikkert helt fortryllende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.