Gjest jeg bare lurer da Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 jeg tittet såvidt innom Top Model på mandag, og hun ene som het Frøydis drev og var hjemme på hotellrommet hele tiden fordi hun var sliten, og de snakket om at hun led av en alvorlig sykdom. Noen som fikk med seg hva slags sykdom dette var? 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg leste i en nettavis at hun har ME. Hvorfor melder en med ME seg på noe slikt? Det sier seg selv at det bli knalltøft. Lite gjennomtenkt. 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg leste i en nettavis at hun har ME. Hvorfor melder en med ME seg på noe slikt? Det sier seg selv at det bli knalltøft. Lite gjennomtenkt. Jeg kan garantere at hun ikke er spesielt hardt rammet av ME, siden hun klarer å gjennomføre det hun gjør. Hun sa på mandag at selv om hun egentlig ikke orket, så tok hun seg sammen å gjorde det hun måtte gjøre. Det er faktisk ikke mulig med ME i alvorlig grad - tro meg! 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hun har ME, men alvorlighetsgraden kan diskuteres, så lenge hun klarer å gjennomføre det hun gjør i konkurransen... 0 Siter
Gjest jeg bare lurer da Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hun har ME, men alvorlighetsgraden kan diskuteres, så lenge hun klarer å gjennomføre det hun gjør i konkurransen... oj, ME? nei, det tror jeg ikke så veldig på dersom hun blir med på noe slikt! Det blir jo nesten litt hånlig mot alle de som sliter med slike problemer. En med ME klarer ikke å reise rundt sånn i Paris og drive med fotoshooter...? hm. takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.