Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg elsker jo tv'ene mine.... Derfor ble jeg veldig nysgjerrig nå på hvordan det er hos dere der ute. Hvor mye tid ser dere på tv hver dag ca? Hvor mange av dere laster ned det dere ser på istedenfor å se det fra kanalene på tv'en? Jeg ser tv typisk en times tid per dag - litt mer i helgene. Følger med på mange serier - men det er bare det jeg ser på som regel. Og _alt_ lastes ned. Jeg har aldri tid når det sendes på tv og jeg liker å se det jeg har lyst på da jeg har lyst på det. Jeg tror nesten at man kunne kappet kabel tv ledningen til huset mitt uten at jeg hadde merket det på lang tid. Bortsett fra akkurat nå, for nå har jeg tatt mål av meg til å se Hunter på fredagene "live" :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Mandag ser jeg 71 grader nord, tirsdag Bonderomantikk, torsdag får jeg ofte med meg Tv 2 hjelper deg, fredag Skal vi danse og Senkveld. Lørdag Den store reisen og søndag Robinson. Utenom det blir det noen nyhetssendinger og Cæsar. Om sommeren ser jeg omtrent ikke på tv i det hele tatt. Jeg ser en og annen film også, eller annet som skulle fenge. Jeg laster ikke ned filmer eller serier fra nett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Med alle de seriene du ramset opp så må det bli mye mer enn en time pr. dag!? Hos meg varierer det veldig - jeg kan se tv i flere timer en dag og kan ha den avslått en del dager. ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ser alt for mye TV, men hva skal man gjøre da når man likevel er tilnærmet immobil? Jeg leser også mye da, og kan gjerne gjøre begge deler samtidig. Ser Dr. Phil på dagtid, såpene har jeg allerede ramset opp i den andre tråden, ser nyheter, Bokprogrammet (overraskelse?), Migrapolis, Dokumentarer, mye Discovery og National Geographic, Gullrekka (minus Grosvold, hun er tragisk), osv osv osv... Tør ikke å ramse opp mer jeg:-0 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Med alle de seriene du ramset opp så må det bli mye mer enn en time pr. dag!? Hos meg varierer det veldig - jeg kan se tv i flere timer en dag og kan ha den avslått en del dager. ) Neida, det blir ikke det :-) Jeg ser jo ikke på noe annet enn dette - typisk en episode eller kanskje to per dag, som regel en. Det er 42 minutter på de fleste av disse. Så ser jeg noe mer i helgene, men ikke så veldig mye. Fordelen med at jeg laster ned er jo at jeg ikke bruker noe dødtid foran tven, ikke noe reklame, ikke noe venting på at ting skal starte osv. Også får jeg sett akkurat når det passer meg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Onsdagene har jeg fri fra jobb på formiddagen og pleier å laste ned Dr.Phil for å se det på kvelden Ellers ser jeg oftest direkte på tv. Tirsdager er den beste TV-dagen for meg. Jeg ser da Bonderomantikk og Greys anatomy. Sist torsdag begynte Ungkaren på nytt, så det kommer jeg også til å følge med på Lørdagskveldene koser hele familien seg med å se på Kvitt eller dobbelt og Den lange reisen(?). 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ser alt for mye TV, men hva skal man gjøre da når man likevel er tilnærmet immobil? Jeg leser også mye da, og kan gjerne gjøre begge deler samtidig. Ser Dr. Phil på dagtid, såpene har jeg allerede ramset opp i den andre tråden, ser nyheter, Bokprogrammet (overraskelse?), Migrapolis, Dokumentarer, mye Discovery og National Geographic, Gullrekka (minus Grosvold, hun er tragisk), osv osv osv... Tør ikke å ramse opp mer jeg:-0 Åh - Dr. Phil liker jeg godt! Men jeg ser veldig sjelden på dessverre. Jeg føler meg liksom så velfungerende i forhold til de han plukker frem :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Åh - Dr. Phil liker jeg godt! Men jeg ser veldig sjelden på dessverre. Jeg føler meg liksom så velfungerende i forhold til de han plukker frem :-) Ååå, det er så deilig å få bekreftet hvor normal man er:-) Sikkert derfor jeg elsker å se på, tror jeg... 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Ååå, det er så deilig å få bekreftet hvor normal man er:-) Sikkert derfor jeg elsker å se på, tror jeg... Jeg har nok et stykke igjen til normal - men i motsetning til de som er der så vet jeg det og håndterer det. (synes jeg...) 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har nok et stykke igjen til normal - men i motsetning til de som er der så vet jeg det og håndterer det. (synes jeg...) You can't change what you don't ignolish (eller hvordan det skrives):-) Du er på god vei, Gullamor... 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg ser også Robinson, Bonderomantikk,Hvaler, og så så jeg på Himmelblå og Sommer+ House, Greys, Cæsar m.m. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 You can't change what you don't ignolish (eller hvordan det skrives):-) Du er på god vei, Gullamor... Og siden jeg har erklært meg som uskyldig i min unormalitet og lagt alt ansvar på alle andre så trenger jeg ikke å endre meg har jeg bestemt meg for... *likermegjeg - uansett om jeg skal være den eneste:-)* 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Sakset fra den andre tråden: ''Jeg må se Dexter, House, Californication, Desperate housewives, CSI NY, Big Bang Theory, Criminal Minds, Office, Dirty Sexy Money (Den er SUPER), Heroes og gleder meg til Cashmeere Mafia starter igjen.......'' Var det 1 time daglig du sa? Hvordan får du til det? Spiller du dem i høyhastighet etter at du har tatt dem opp eller noe? 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Laste ned??! Jøss, er jeg så gammeldags altså? Har jeg ALDRI gjort! Kan man se det meste på den måten? 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Sakset fra den andre tråden: ''Jeg må se Dexter, House, Californication, Desperate housewives, CSI NY, Big Bang Theory, Criminal Minds, Office, Dirty Sexy Money (Den er SUPER), Heroes og gleder meg til Cashmeere Mafia starter igjen.......'' Var det 1 time daglig du sa? Hvordan får du til det? Spiller du dem i høyhastighet etter at du har tatt dem opp eller noe? En episode av disse varer i 42 minutter, komiseriene i tye minutter. Dermed kan jeg se en time daglig hvis jeg ser en lang og en kort episode per dag. Og det varierer litt, men i snitt er det en time per dag ja - noe mer i enkelte helger, mindre i andre. Dette regnestykket går med andre ord opp :-) Dessuten har seriene sesonger - de går ikke 52 uker per år. Dermed ser man noen serier noen uker og andre serier andre uker. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Laste ned??! Jøss, er jeg så gammeldags altså? Har jeg ALDRI gjort! Kan man se det meste på den måten? Det aller meste ligger på nett rett etter at det har vært sendt på amerikansk tv :-) Uten reklame, gjerne i HD :-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Det aller meste ligger på nett rett etter at det har vært sendt på amerikansk tv :-) Uten reklame, gjerne i HD :-) Oi, ny verden;-) Kan man bare søke på serien da, også finner man en link? Hadde vært meget kjekt, da bertemor er i nysgjerrigalderen slik at tv`n må være av når jeg ammer:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg programmerer alt jeg har lyst til å se til harddisken på DVD-spilleren vår. Så ser jeg vel typisk i snitt omtrent 1 time om kvelden, og rundt 2 timer om kvelden i helgene. Har sjelden mulighet til å se program når de går- eller de går for sent - derfor tar jeg opp det meste og kan se det akkurat når jeg vil 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg programmerer alt jeg har lyst til å se til harddisken på DVD-spilleren vår. Så ser jeg vel typisk i snitt omtrent 1 time om kvelden, og rundt 2 timer om kvelden i helgene. Har sjelden mulighet til å se program når de går- eller de går for sent - derfor tar jeg opp det meste og kan se det akkurat når jeg vil Urgh, hvorfor er alle så innmari moderne, mens jeg ikke skjønner noen ting, og tror at dersom jeg ikke er hjemme når et program går - ja så har jeg gått glipp av det!?! 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Du tror meg kanskje ikke men mandag, tirsdag, onsdag, torsdag bruker jeg 0 timer med tv-titting. Fredager, hvis vi ikke reiser på hytta eller skal noe annet, ser jeg på beat for beat og nytt på nytt. Lørdag og søndag blir det også 0 tv-tittig. Det er det hele. Unntak skjer, men dette er regelen. Jeg får ikke tid til å se tv. Hvis det er noe jeg kunne tenke meg å se, glemmer jeg det som regel. Jeg finner roen til å lese, så jeg gjør mye det isteden og jeg er innom dol rett som det er. Det tar nok tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.