Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Altså, er det jeg som ikke har skjønt helt greia her? Det er tre uker til premieren, idag skal det gå ut 2 jenter, og etter hva jeg har skjønt så skal vinnerene kåres om to uker (ikke neste episode men den der igjen) - det betyr altså at Sanda og Danny kun har en uke på seg til å bli premiereklar? Synes egentlig det showet høres litt amatørmessig ut jeg. De fleste som får opptre i et show i spektrum øver gjerne mer enn en uke? Eller? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Er ikke programmet innspilt på forhånd, da? 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Det er kanskje innspilt for en stund siden? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Det er kanskje innspilt for en stund siden? Men man skal jo stemme på hvem man vil ha med videre? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Er ikke programmet innspilt på forhånd, da? Men man skal jo stemme på hvem man vil ha med videre? 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Men man skal jo stemme på hvem man vil ha med videre? Å, ja da kan det vel neppe være sånn. Det høres merkelig ut. Da må de vel øve som besatt parallelt med konkurransen sånn i tilfelle de vinner? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Men man skal jo stemme på hvem man vil ha med videre? Åh. Jeg har ikke sett programmet. Da høres det veldig merkelig ut, ja. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Heia Malin! Hun kan virkelig synge 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Å, ja da kan det vel neppe være sånn. Det høres merkelig ut. Da må de vel øve som besatt parallelt med konkurransen sånn i tilfelle de vinner? Sånn. Jeg bare måtte;) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Programmet har jo gått lenge, så de har vel øvet en del "på veien" frem til finalen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Sånn. Jeg bare måtte;) Oi, det glemte jeg )Jeg skulle også rette på det ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Sånn. Jeg bare måtte;) Hehe når jeg skrev det så stusset jeg også over hvordan jeg skrev det,.. men så glemte jeg det og begynte å skrive selve innlegget, for så å komme på feilen i det jeg poster innlegget. Jaja 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe når jeg skrev det så stusset jeg også over hvordan jeg skrev det,.. men så glemte jeg det og begynte å skrive selve innlegget, for så å komme på feilen i det jeg poster innlegget. Jaja Det er særdeles irriterende når du av en eller annen grunn har en skrivefeil i overskriften, for da LYSER den mot deg hver gang du får et svar, og så tror du at de andre faktisk tror at du ikke vet hvordan det skrives. Eller jeg da, ikke du. Jeg tror at de tror osv...*s* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 ''Synes egentlig det showet høres litt amatørmessig ut jeg. '' Du er ikke den eneste. Dessuten er det ganske labert sangmessig nivå på deltakerne. Jeg var ganske overraska da jeg så programmet for første gang i forrige uke. Og er ikke veldig mye mer imponert i dag. Jeg håper de er bedre dansere enn sangere... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Det er særdeles irriterende når du av en eller annen grunn har en skrivefeil i overskriften, for da LYSER den mot deg hver gang du får et svar, og så tror du at de andre faktisk tror at du ikke vet hvordan det skrives. Eller jeg da, ikke du. Jeg tror at de tror osv...*s* Hehe jepp det er ganske irriterende, men jeg regnet med at de fleste her inne skjønte at jeg ikke mente Greace som i landet ihvertfal;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe jepp det er ganske irriterende, men jeg regnet med at de fleste her inne skjønte at jeg ikke mente Greace som i landet ihvertfal;-) Men det staves jo Greece, da. 0 Siter
tonie Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe jepp det er ganske irriterende, men jeg regnet med at de fleste her inne skjønte at jeg ikke mente Greace som i landet ihvertfal;-) Hehe, det vil jeg tro de skjønte. De færreste har vel hørt om Greace. Relativt nytt land det, eller? 0 Siter
Platina Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Heia Malin! Hun kan virkelig synge Enig i det, men ser hun ikke litt ut som en... eh... mann i drag? Bortsett fra utringningen da. Flink til å synge, men passer ikke som søte Sandy. Synes jeg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, det vil jeg tro de skjønte. De færreste har vel hørt om Greace. Relativt nytt land det, eller? haha herlighet der tok jeg faktisk feil, jeg tenkte at det staves Greace. Nei nå tror jeg at jeg begynner å bli trett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.