Gå til innhold

Gaver til gutter, 18 og 20 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

GPS har ikke kommet dit ennå. Den kommer til å dukke opp omtrent samtidig som Internet og kortholder. ;)

..og at postkontoret blir nedlagt ;)

Det er vrient å finne på noe, men kanskje ei halvharry t-skjorte m/ "coma" istedenfor "puma" på Solid, vil gjøre susen?

Gjest høstløv
Skrevet

Hårvoks eller et kult belte.

Gutter i den alderen bruker mye tid foran speilet, for å fikse på håret (eller å klype bumser).

En lengre nede i tråden foreslo slips, men med mitt kjennskap til gutter i den alderen , vil de bare rynke på nesen av en slik gave.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225313697' post='3999243]

Vin er uaktuelt, det skal sendes. Silkeboxere er klamt...

Egentlig rart jeg ikke kom på det i går da - hva med skikkelig sjokolade? Sånn dyr håndlaget som smaker magisk godt?

Skrevet

Hårvoks eller et kult belte.

Gutter i den alderen bruker mye tid foran speilet, for å fikse på håret (eller å klype bumser).

En lengre nede i tråden foreslo slips, men med mitt kjennskap til gutter i den alderen , vil de bare rynke på nesen av en slik gave.

Belte er notert!

Skrevet

Egentlig rart jeg ikke kom på det i går da - hva med skikkelig sjokolade? Sånn dyr håndlaget som smaker magisk godt?

Hmmm. *nam*

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225355530' post='3999435]

Hmmm. *nam*

Jepp - gutter er glade i sjokolade. Men man må sende den avgårde da - ikke spise selv.... *strengt blikk*

Du må nok kjøpe med noen til deg selv ved siden av :-)

Skrevet

Jepp - gutter er glade i sjokolade. Men man må sende den avgårde da - ikke spise selv.... *strengt blikk*

Du må nok kjøpe med noen til deg selv ved siden av :-)

Hehe! ;o)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225358459' post='3999487]

Hehe! ;o)

Jeg har heldigvis funnet et sted der de har sånn kjempelekker disk med sjokoladebiter i - og sukkerfri sjokolade. Dit skal jeg når jula nærmer seg ja :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...