Gå til innhold

Rein + Monsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke overrasket i det hele tatt. Hun er jo ei ganske beintøff guttejente. Det er vel et at hun samtidig er litt jålete som lurer deg. De er sikkert en super match:)

Skrevet

Hvorfor ikke? Nå mangler det bare at hun får overtalt han til å lage unger også. For _det_ skulle han ikke ha! Livet er uforutsigbart... ;o)

Gjest overraska
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225359816' post='3999513]

Hvorfor ikke? Nå mangler det bare at hun får overtalt han til å lage unger også. For _det_ skulle han ikke ha! Livet er uforutsigbart... ;o)

Synes hun er så ren og pen og glitter og stas, så jeg ser ikke henne for meg i villmarka mer enn ei helg.

Og det samme med han, bare omvendt.

Men for all del, ønsker de lykke til, - og håper de ender opp med barn sammen :)

Skrevet

Vet du - jeg bryr meg så utrolig lite om hvem i kjendisverdenen som er kjæreste med hvem. Eller gravid, eller skal adoptere eller hva det nå er...

candyqueen_83
Skrevet

Synes hun er så ren og pen og glitter og stas, så jeg ser ikke henne for meg i villmarka mer enn ei helg.

Og det samme med han, bare omvendt.

Men for all del, ønsker de lykke til, - og håper de ender opp med barn sammen :)

''Synes hun er så ren og pen og glitter og stas, så jeg ser ikke henne for meg i villmarka mer enn ei helg.''

Mer enn en helg? Tror ikke jeg ser for meg henne i villmarka mer enn et par timer ;O)

Gjest overraska
Skrevet

Vet du - jeg bryr meg så utrolig lite om hvem i kjendisverdenen som er kjæreste med hvem. Eller gravid, eller skal adoptere eller hva det nå er...

he, he...men å svare, -det gidder du ;o)

Skrevet

he, he...men å svare, -det gidder du ;o)

Ja, det gidder jeg. Da får jeg fram mine meninger, og det er noe helt annet enn å sitte å pugge Se og Hør for å vite hva som foregår i kjendisverdenen:-)

Gjest overraska
Skrevet

Ja, det gidder jeg. Da får jeg fram mine meninger, og det er noe helt annet enn å sitte å pugge Se og Hør for å vite hva som foregår i kjendisverdenen:-)

Ja, greit å få fram meningene sine på noe man i utgangspunktet bryr seg så lite om ;o)

Skrevet

Motsetninger tiltrekkes av hverandre sies det, ho er rein og han er (som regel) skitten.

Dessuten er det nesten ingen som gidder å skrive om ho lenger, så nå blir det sikkert litt bedre.

Ser for meg Carola og David Toska som neste par ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...