Gå til innhold

Fugl med tust på hodet

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Utenfor her er det minst 30 helt like fugler som jeg ikke kan huske å ha sett før. Ungene ble også veldig begeistret. Fuglene er kanskje litt mindre enn en skjære og har en tust på hode. Hva slags fugl kan dette være?

AneM1365380603
Skrevet

Sidensvans?

Jeg tror det må være det, ja. Tusen takk :) Nå ble ungene fornøyde. (Hu mor også)

Det står at de ofte sees i flokk på denne årstiden.

Skrevet

Sidensvans.

Den stopper alltid i epletreet vårt om høsten for å spise de eplene vi ikke nådde i toppen av treet, og så reiser den videre sørover.

De er kjempepene!

AneM1365380603
Skrevet

Sidensvans.

Den stopper alltid i epletreet vårt om høsten for å spise de eplene vi ikke nådde i toppen av treet, og så reiser den videre sørover.

De er kjempepene!

De var skikkelig stilige :) Rart jeg ikke har sett den sorten før.

Skrevet

De var skikkelig stilige :) Rart jeg ikke har sett den sorten før.

De kjører bare forbi på vei nordover eller sørover. Lurer på om de holder til i Finnmark eller no' om sommer'n og i Spania om vinter'n?

Skrevet

Jeg tror det må være det, ja. Tusen takk :) Nå ble ungene fornøyde. (Hu mor også)

Det står at de ofte sees i flokk på denne årstiden.

Flokk, ja. De lager gjerne rene Hitchcock-stemningen i hagen her på denne årstiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...