Gå til innhold

Hekta på facebook!

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Trenger noen meningsytringer her.Ble motvillig invitert med å legge meg inn på facebook for å holde kontakten med venner og for å få nye venner.Opplever nå en nesten et trengende behov for å sjekke hva som har skjedd flere ganger om dagen.

Det blir vel nesten det samme som her på DOL men jeg liker ikke denne avhengigheten eller er det en helt normal nysgjerrighet som er blitt pirret.Og jeg er litt irritert på alle disse behovene vi mennesker tilordner oss.

Kom igjen la oss få noen egenopplevelser her.Positive og negative.Er nysgjerrig som vanlig."ler"

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

20

• tommeline81

10

• pekkaline

9

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv
Skrevet

I dag var jeg på sykehuset for å ta røntgenbilde av ryggen, og mens jeg ligger der ferdig (til slakting, hadde jeg nær sagt) så streiket røntgenapparatet.

Røntgenologene (heter de ikke det, de sykepleiere som jobber på røntgenavdelingen?) jobbet på spreng for å få apparatet til å samarbeide igjen.

Alt imens jeg lå der ferdig (til slakt), de ansatte var både hyggelige og vennlige med meg og la sogar genseren min over meg, for at jeg ikke skulle ligge og fryse.

Men jeg lå ikke særlig behagelig for det var ikke noen slags madrass på benken jeg lå på, bare harde stålplaten.

Til slutt etter mye om og men, så fant røntgenapparatet ut at det vill være mer samarbeidsvillig, og røngtenologene(?) fikk tatt de bildene de skulle ta, og jeg kunne krabbe mer eller mindre maroder ned fra (slakte)benken igjen.

Og så kjørte vi hjem igjen.

Skrevet

I dag var jeg på sykehuset for å ta røntgenbilde av ryggen, og mens jeg ligger der ferdig (til slakting, hadde jeg nær sagt) så streiket røntgenapparatet.

Røntgenologene (heter de ikke det, de sykepleiere som jobber på røntgenavdelingen?) jobbet på spreng for å få apparatet til å samarbeide igjen.

Alt imens jeg lå der ferdig (til slakt), de ansatte var både hyggelige og vennlige med meg og la sogar genseren min over meg, for at jeg ikke skulle ligge og fryse.

Men jeg lå ikke særlig behagelig for det var ikke noen slags madrass på benken jeg lå på, bare harde stålplaten.

Til slutt etter mye om og men, så fant røntgenapparatet ut at det vill være mer samarbeidsvillig, og røngtenologene(?) fikk tatt de bildene de skulle ta, og jeg kunne krabbe mer eller mindre maroder ned fra (slakte)benken igjen.

Og så kjørte vi hjem igjen.

Og hva hadde det med facebook å gjøre???

Gjest høstløv
Skrevet

Kåre Kruttlapp skrev:

"Kom igjen la oss få noen egenopplevelser her.Positive og negative"

Det var min egenopplevelse i dag, det ble en negativ opplevelse, fordi røntgenapparatet streiket.

Men å komme meg hel hjem igjen ble en positiv opplevelse.

Så historien inneholder alle ingrediensene Kåre Kruttlapp etterlyste.

fei1365380229
Skrevet

Negativ egenopplevelse: snøværet i går gjorde at jeg kom 40 minutter for sent til tannlegen

Positiv egenopplevelse: han som var bak meg i tannlegekøen kom ikke pga snøværet og jeg fikk hans time :-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Lurte jeg på også. "humre" men svaret er "radiograf" til høstløv.Lov å ta feil da.

Skrevet

Kåre Kruttlapp skrev:

"Kom igjen la oss få noen egenopplevelser her.Positive og negative"

Det var min egenopplevelse i dag, det ble en negativ opplevelse, fordi røntgenapparatet streiket.

Men å komme meg hel hjem igjen ble en positiv opplevelse.

Så historien inneholder alle ingrediensene Kåre Kruttlapp etterlyste.

Jeg trodde det var underforstått at det var ang facebook han ville ha disse opplevelsene. Men kanskje det bare er jeg som er treig ;)

Skrevet

Jeg er hekta, og det er faktisk ganske irriterende. Det mest irriterende er at jeg ikke får meg til å slette profilen min, og det må jo rett og slett bety at jeg er rimelig avhengig av det. Det var åpenbart mye lettere å slutte å røyke enn å slutte med Facebook...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg trodde det var underforstått at det var ang facebook han ville ha disse opplevelsene. Men kanskje det bare er jeg som er treig ;)

Nei du er ikke treig.Det var det jeg mente ellers hadde jeg stilt spørsmålet annerledes.Men det er mulig å ta feil sa det nærsynte pinnsvinet og krabbet ned fra pisasavakosten som lå velta overende.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg er hekta, og det er faktisk ganske irriterende. Det mest irriterende er at jeg ikke får meg til å slette profilen min, og det må jo rett og slett bety at jeg er rimelig avhengig av det. Det var åpenbart mye lettere å slutte å røyke enn å slutte med Facebook...

Da er vi 2 faktisk.Men jeg har ikke lyst til å slutte å gå inn der for da veit jeg ikke hva som skjer mer.grrrrrrr! Ganske håpløst ikke sant? Hæ hæ.

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg trodde at fordi han var så hekta på facebok, så var han interessert i historier fra RL.

Fei oppfatta innlegget på samme måten.

fei1365380229
Skrevet

Jeg trodde at fordi han var så hekta på facebok, så var han interessert i historier fra RL.

Jeg gjorde vel ikke det, men syns du hadde en morsom vri og hadde lyst til å skrive om positive og negative opplevelser. Spesielt deilig når negative opplevelser egentlig ender i positive. Facebook er jeg helt grønn på, har nektet å melde meg på sånn gruppe - vil ikke ligge til offentlig anskuelse på nettet.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Alt iorden! Innlegget ditt var meningsfylt og flott! Takk skal du ha.

Skrevet

Da er vi 2 faktisk.Men jeg har ikke lyst til å slutte å gå inn der for da veit jeg ikke hva som skjer mer.grrrrrrr! Ganske håpløst ikke sant? Hæ hæ.

Ja, det er jo fullstendig komisk. Hvertfall når man tenker på at det skal være et hjelpemiddel til å "holde kontakten med vennene sine". Det fører jo bare til at man holder opp med å ringe til folk, for man får jo alt servert av nytt på fjesboken;-)

Skrevet

Facebook ja, det er jo så moro! Jeg er inne å sjekker hver dag.

Søndag og mandag er favoritt dagene, da kommer det så mange kule bilder fra helga! Hihi!

Bildene er det jeg liker best. Koslig å holde kontakten med gamle venner, og å få noen nye.

Det negative er det er så mange totalt fremmede som adder meg..Takker jo bare nei, men jeg får nesten litt dårlig samvittghet..Så har takket ja tilnoen, får så å slette dem etter en tid...Hehe..Veldig mange utlendinger spesielt.

Men så har jeg blitt "kjent" med en kul fyr fra Bergen, moro!

Vi digger samme musikk, så vi har snakket endel om det. Og oppdatert hverandre om diverse konserter. Hehe!

Jeg digger facebook :0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ja, det er jo fullstendig komisk. Hvertfall når man tenker på at det skal være et hjelpemiddel til å "holde kontakten med vennene sine". Det fører jo bare til at man holder opp med å ringe til folk, for man får jo alt servert av nytt på fjesboken;-)

Jeg grøsser for jeg er alldeles hekta nå.Vi mennesker bare liker å bli avhengig av et eller annet.Men jeg må passe meg for mye kan misforståes også.Spesielt hvis man er litt brizen en kveld."humre"

Skrevet

Negativ egenopplevelse: snøværet i går gjorde at jeg kom 40 minutter for sent til tannlegen

Positiv egenopplevelse: han som var bak meg i tannlegekøen kom ikke pga snøværet og jeg fikk hans time :-)

Hæ? Hva har dette med Facebook å gjøre?

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg gjorde vel ikke det, men syns du hadde en morsom vri og hadde lyst til å skrive om positive og negative opplevelser. Spesielt deilig når negative opplevelser egentlig ender i positive. Facebook er jeg helt grønn på, har nektet å melde meg på sånn gruppe - vil ikke ligge til offentlig anskuelse på nettet.

Facebook er heller ikke min greie.

RL er bedre.

fei1365380229
Skrevet

Facebook er heller ikke min greie.

RL er bedre.

Sånn RL som vi er inne på nå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...