Gå til innhold

Gruer meg til i morgen-Halloween

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slukk utelampen din og ta ut batteriet på ringeklokka!! Ingen er nødt tl å være med på denne idiotgreia hvis de ikke vil. Om denne pappaen såg olmt på deg å tenkte "bitre kjerring" ja så får det bli hans problem. Mine unger går å tigger godteri, men de får klar beskjed om å ikke ringe på hos eldre mennesker og heller ikke naboen som ikke har barn. Ellers får de ikke ringe på der utlyset er slukket.

Du er overhodet ikke en sur kjerring fordi om du ikke åper opp å forer ungene med godteri!

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

12

• Sofline

7

• meg__123!

7

• mil1365380270

3

Gjest halloweeen
Skrevet

Kan det være så farlig da?

Handl inn et lass smågodis og ta det med et smil du!

Det er ikke farlig. Det er bare det at jeg har andre ting å ordne med i morgen kveld bla en oppgave jeg må skrive ferdig, og ikke har lyst eller interesse å fly skytteltrafikk til døra.

Skrevet

Har du SÅ dårlig råd? Smålig, syns jeg.

Det er vel helt valgfritt om de vil være med på denne idiotgreia av en ny skikk som har kommet til landet??????????

Skrevet

Det er fullt mulig, men jeg holder meg vekk fra det så lenge jeg kan.

Utrolig negativ innstilling, det er da bare koselig?

Skrevet

Tipper pipa får en annen lys når babyen din en gang vil ut på trick or treat jeg..

Den tid den sorg........

Gjest halloeweeeen
Skrevet

Slukk utelampen din og ta ut batteriet på ringeklokka!! Ingen er nødt tl å være med på denne idiotgreia hvis de ikke vil. Om denne pappaen såg olmt på deg å tenkte "bitre kjerring" ja så får det bli hans problem. Mine unger går å tigger godteri, men de får klar beskjed om å ikke ringe på hos eldre mennesker og heller ikke naboen som ikke har barn. Ellers får de ikke ringe på der utlyset er slukket.

Du er overhodet ikke en sur kjerring fordi om du ikke åper opp å forer ungene med godteri!

Takk, skal gjøre det. Hadde det vært en eller to ganger, hadde det vært hyggelig, men på dette boligfeltet er det over tusen boliger. Jeg tipper det var unger på døra omtrent hundre ganger i fjor.

Skrevet

Hehe, du er ei slik dame som ungene kommer til å eeelske å erte på ;0)

Husker en mann som gjemte seg da vi gikk julebukker som små. Han var singler og barnløs. Ingen ble mer ertet på enn den manne. Alle ungene ringte på flere ganger hver. For alle visste han var hjemme ;0)

:0)

Skrevet

Nei, når vi endelig flytta til egen bolig, etter å ha bodd i blokk hele livet. Flytter neppe tilbake, selvom det er fristende for i morgen.

Hi hi, lykke til. Ta sjokoladen selv du, det ville jeg gjort:-D

Skrevet

halloween er ikke kooooselig, det er en idiotisk skikk som handelsstanden har innført.

Slapp av, mine unger går tiggerrunder og jeg deler også ut godteri. Men jeg er ikke overvettes begeistret.

Skrevet

Hver sin smak...

Skrevet

Herregud! Skjønner ikke denne greie med å GRUE seg til halloween.

Er da bare å handle inn noe digg og late som om man syns barna som ringer på er veldig skumle det...

Skulle tro folk var gjerrige..

det er PLAGSOMT å ha en haug av unger som tigger på døra.. Hva er vitsen liksom?

og hvis de ikke får noe godteri så gjør de ettelleranna? er ikke DET frekt så vet ikke jeg..

Skrevet

Alle foreldre lar ikke ungene gå rundt og tigge. Bare sånn at det er sagt.

nei det har jeg ikke sagt heller :)

Skrevet

Det er da en ærlig sak, det, å ikke like halloween. Eller unger.

Slukk utelyset over døra, det er signalet for å ikke feire halloween. Og etter hvert lærer nok vi nordmenn det også. Alternativt skriv lapp på døra: "Jeg feirer ikke Halloween, så vennligst ikke ring på. Ha en spøkefull aften!"

Vi prøvde det med å slukke utelyset og lys på kjøkkent det året vi flyttet i rekkehus. ( Junior var for liten til gå rundt og tigge) Det funket ikke i det hele tatt. Ungene ringte på helt til vi kom og åpnet.

Gjest ViViola
Skrevet

I Danmark har man en ekstra "tigge-tradisjon". Når det er fastelaven, går ungene og "rasler". Det betyr rett og slett at de går på dørene hos folk og ber om penger.

Penger - til seg selv?? Den hadde jeg hatt enda tyngre for å svelge, tror jeg...

Skrevet

Takk, skal gjøre det. Hadde det vært en eller to ganger, hadde det vært hyggelig, men på dette boligfeltet er det over tusen boliger. Jeg tipper det var unger på døra omtrent hundre ganger i fjor.

Uff, kjedelig!! Vi skal ha barnevakt i morgen... haha, lykke til:o)

Skrevet

halloween er ikke kooooselig, det er en idiotisk skikk som handelsstanden har innført.

Slapp av, mine unger går tiggerrunder og jeg deler også ut godteri. Men jeg er ikke overvettes begeistret.

Næmenn...Det er jo kjempe koslig jo.

Men det er jo hva en gjør det til da..

Her skal vi ha besøk, spise kvelds og kose oss sammen med ungene. Moro å leke seg litt ;0)

Skrevet

Har du SÅ dårlig råd? Smålig, syns jeg.

dårlig råd??? hva feiler det dere folk som lar ungene gå å tigge?blir provosert merker jeg..

Gjest ViViola
Skrevet

Vi prøvde det med å slukke utelyset og lys på kjøkkent det året vi flyttet i rekkehus. ( Junior var for liten til gå rundt og tigge) Det funket ikke i det hele tatt. Ungene ringte på helt til vi kom og åpnet.

Det gjorde de hos oss også, men vi åpnet og sa at vi hadde slukket lyset og det betydde at vi ikke feirer halloween. Det var greit det, ingen pek i hagen vår allikevel.

Sa det på en høflig måte, da.

Skrevet

Penger - til seg selv?? Den hadde jeg hatt enda tyngre for å svelge, tror jeg...

Ja-ja, til seg selv. Det er imidlertid mange foreldre som nekter ungene sine å gjøre det.

Gjest halloweeen
Skrevet

Hehe, du er ei slik dame som ungene kommer til å eeelske å erte på ;0)

Husker en mann som gjemte seg da vi gikk julebukker som små. Han var singler og barnløs. Ingen ble mer ertet på enn den manne. Alle ungene ringte på flere ganger hver. For alle visste han var hjemme ;0)

:0)

Hehe, da jeg var barn, var også sånne barnløse damer som meg sett på som raringer...Skjegg på haka og lilla hår. Huffameg, er jeg virkelig på vei til å bli slik??

Jeg får se hva jeg gjør i morgen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...