Gå til innhold

Jeg vil ha en SE W595 i grått!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Finner bare blå og hvit. Er det noen dolere som i det hele tatt har sett den i grått? Jungle grey heter den visstnok.

Jeg finner den ikke, så nå er jeg muggen, siden jeg bestemte meg for at denne ville jeg ha. Min rosa Nokia holder på å gå dukken *furten*

Den ser slik ut:

http://realgeek.com/wp-content/uploads/2008/08/sony-w595.jpg

(den i midten jeg vil ha) *furter enda* ;o)

Skrevet

Du får ta en ringerunde eller be butikken spore opp en for deg :) Ellers hadde jeg valgt den blå.

Skrevet

Har du prøvd å tekste med den? Jeg hadde den store "se på mobiltelefoner dagen" i går, for jeg var så lei av at den jeg hadde var vondt å tekste med. Prøvde den du sier du vil ha, og syntes det var vondt å bruke knappene i nederste rad.

Endte forøvrig opp med en som kostet alt for mye, men som hadde taster og skjerm som fungerer.... SE W980. Den er fiiiiin , og jeg er fattig!

Skrevet

Du får ta en ringerunde eller be butikken spore opp en for deg :) Ellers hadde jeg valgt den blå.

Jeg vil ikke ha blå! *furte* ;o)

Jeg skal ut og høre med butikkene på senteret i dag, men jeg har mine tvil siden jeg ikke finner grå på noen av nettbutikkene.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den blå var nå finest, da. Og den hvite var litt kul med de røde detaljene. Den grå var jo bare .... kjedelig.

Skrevet

Har du prøvd å tekste med den? Jeg hadde den store "se på mobiltelefoner dagen" i går, for jeg var så lei av at den jeg hadde var vondt å tekste med. Prøvde den du sier du vil ha, og syntes det var vondt å bruke knappene i nederste rad.

Endte forøvrig opp med en som kostet alt for mye, men som hadde taster og skjerm som fungerer.... SE W980. Den er fiiiiin , og jeg er fattig!

Nei, jeg har ikke det. Jeg tekster lite egentlig.

Jeg har litt lyst på den du kjøpte, hm kanskje jeg heller skal kjøpe den. Det var de pænga da ;o)

Jeg skal ut på butikken i dag, så da får jeg kikke litt.

Skrevet

Den blå var nå finest, da. Og den hvite var litt kul med de røde detaljene. Den grå var jo bare .... kjedelig.

Jammen jeg vil ha kjedelig! Har hatt spreke farger før, og nå vil jeg ha noe traust og kjedelig *sta*

Jeg sikler litt på den hvite også da. Blå har jeg problem med, har traumatiske minner om en veldig blå leilighet vi bodde lenge. Var tøft det skal jeg si deg. ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225453768' post='4001029]

Jeg vil ikke ha blå! *furte* ;o)

Jeg skal ut og høre med butikkene på senteret i dag, men jeg har mine tvil siden jeg ikke finner grå på noen av nettbutikkene.

Lykke til! :)

Skrevet

Du, er den veldig stor når den er utslått?

Nå fikk jeg himla lyst på den der da.

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225453960' post='4001039]

Jammen jeg vil ha kjedelig! Har hatt spreke farger før, og nå vil jeg ha noe traust og kjedelig *sta*

Jeg sikler litt på den hvite også da. Blå har jeg problem med, har traumatiske minner om en veldig blå leilighet vi bodde lenge. Var tøft det skal jeg si deg. ;o)

Hehe, og traumene sine skal man høre på, det er helt klart!

Skrevet

Lykke til! :)

Takker og bukker :o)

Sambo sier det at det slår ikke feil, jeg skal alltid ha en eller annen farge eller stil som er vanskelig og oppdrive (han har bygget hus sammen med meg) ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225454052' post='4001044]

Du, er den veldig stor når den er utslått?

Nå fikk jeg himla lyst på den der da.

Ikke noe slår iPhone, da, hehe.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225454106' post='4001048]

Takker og bukker :o)

Sambo sier det at det slår ikke feil, jeg skal alltid ha en eller annen farge eller stil som er vanskelig og oppdrive (han har bygget hus sammen med meg) ;o)

Men har du fått det gjenom før så klarer du det nå også tenker jeg haha :)

Skrevet

Hehe, og traumene sine skal man høre på, det er helt klart!

Jepp. De blå veggene var fæle. Vi pusset opp, og jeg var bortreist en helg. Når jeg kom hjem hadde svigerfar kjøpt blå tapet og hatt på veggen. Jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det :-/

Han ville være snill, men det var så helbom som de kunne bli. Alle tingene vår på kjøkkenet var blått. Leiligheten knøttaliten, og vi bodde der i mange år før vi fikk realisert boligdrømmen. Finnes ikke en blå ting i huset vårt nå, med unntak noen av guttungens klær ;o)

Hvilken telefon mener du jeg bør kjøpe? Det må være SE.

Skrevet

Men har du fått det gjenom før så klarer du det nå også tenker jeg haha :)

Jeg klarer det jeg vil klare ;o)

Skrevet

Nope! Jeg har ikke Netcom dekning her, er den og få med telenor sitt nett nå kanskje? Så var det pengene da. :-/

Skrevet

Altså, jeg mente Nope! som i at ingenting slår den. Så det ble litt teit, så ut som jeg motsa deg, og jeg var jo enig ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225454346' post='4001056]

Nope! Jeg har ikke Netcom dekning her, er den og få med telenor sitt nett nå kanskje? Så var det pengene da. :-/

Du kan få den med hvilken leverandør du vil, men da må du betale bruddgebyr til Netcom, og da blir den svindyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...