Jølsen Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Ha en kjempefin All Hallows Eve, All Saints Day og All Souls Day! Håper dere får kose dere masse med familien med noe godt å tygge på og noe godt å drikke! Tenn lys, kos dere! 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Takk, for en koselig melding Bare hyggelig! Synes det er greit folk vet at det faktisk er noe ordentlig, og ikke sånn Halloweentull folk faktisk driver med. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Bare hyggelig! Synes det er greit folk vet at det faktisk er noe ordentlig, og ikke sånn Halloweentull folk faktisk driver med. Har du lyst til å utdype det litt? Visste ikke noe om dette jeg! 0 Siter
Gjest god allehelgenshelg til deg også Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Takk! Vi går alltid på kirkegården allehelgenssøndag (etter allehelgensgudstjenesten), og helt siden jeg var liten har det alltid vært tusenvis av tente lys på gravene denne kvelden. Så det har i mange generasjoner vært en viktig markering, også innenfor den protestantiske kirken / statskirken. Det er en koselig tradisjon. Som ikke lar seg forringe av at noen barn har det hyggelig med å kle seg ut og gå på besøk til naboene. Vi går julebukk også, det er mye det samme. 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Takk! Vi går alltid på kirkegården allehelgenssøndag (etter allehelgensgudstjenesten), og helt siden jeg var liten har det alltid vært tusenvis av tente lys på gravene denne kvelden. Så det har i mange generasjoner vært en viktig markering, også innenfor den protestantiske kirken / statskirken. Det er en koselig tradisjon. Som ikke lar seg forringe av at noen barn har det hyggelig med å kle seg ut og gå på besøk til naboene. Vi går julebukk også, det er mye det samme. ''Vi går julebukk også, det er mye det samme.'' Nå må du virkelig gi deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.