tonie Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 1. Det opptar meg, ja. 2. Jeg rangler hele tiden likevel, så jeg kommer nok til å følge med en stund. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Så da svarer eg: 1. Det betyr litt, men eg vet at Obama vinner. 2. Når skal de foregå?? 0 Siter
Gjest huldrine Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Det står i stjernene at Obama vinner, kommer vel til å følge med litt ja. Vinner Obama tror jeg han blir svært utsatt for å bli drept...dessverre 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 1. Hva betyr det amerikanske valget for deg? Faktisk endel, bådbåde rent personlig og fordi man ønsker å følge med på hva som skjer i denne verdenen. 2. Kommer du til å holde deg våken for å følge med på valgsendingene? Tvilsomt, men kommer absolutt til å følge med i aviser. 0 Siter
morsan Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Så da svarer eg: 1. Det betyr litt, men eg vet at Obama vinner. 2. Når skal de foregå?? Har du kontakt med høyere makter, ettersom du "vet"? ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Har du kontakt med høyere makter, ettersom du "vet"? ;-) Ja, direkte kontakt faktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.