Gå til innhold

Hvor mye koster en sovepose?

Gjest Det lurer jeg på altså

Anbefalte innlegg

Gjest Det lurer jeg på altså
Skrevet

Jepp det lurer jeg på. Og hvor kan man kjøpe det?

Gjest Elextra
Skrevet

Sportsforretninger.

Koster mellom 500 og 5000, sånn ca.

Skrevet

Spørs hva du skal ha da. Du får dem fra en hundrings på Jysk til så mange tusen du gidder å bla opp i en sportsbutikk...

Kommer helt an på under hvilke forhold du skal bruke den og på om du er en frossenpinn eller rene varmeovnen selv.

Gjest Aimabel
Skrevet

Kommer jo helt an på hva du skal bruke den til...

Skrevet

Er det Trine Rein som spør? Tror i så fall at du må satse på en dyr luksusutgave - det blir mange teltdøgn av sånt ;o)

Gjest Aimabel
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225461778' post='4001163]

Er det Trine Rein som spør? Tror i så fall at du må satse på en dyr luksusutgave - det blir mange teltdøgn av sånt ;o)

hehe, så bra :-D

Gjest høstløv
Skrevet

I Sportsbutikker får du kjøpt soveposer for alle slags værforhold, fra +25 grader varme ned til -30 grader kulde.

De varierer i pris etter standart, kvalitet og hvilken temperatur du skal bruke de i.

Skrevet

De har veldig billige soveposer på Jysk, som Lillemus nevnte. Billigste koster vel 150. Helt ok hvis du skal sove innendørs. Tror også de har på Clas Ohlson (billigvarianter).

Skal du sove ute i kuldegrader derimot, ville jeg ha oppsøkt en sportsbutikk for hjelp, da må du nok opp rundt tusenlappen i pris for å få noe ordentlig tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...