Anonym 82 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Sett lapp midt over ringeklokka så banker de nok så forsiktige på så. Jeg har hatt lapp ved porten om at maskene måtte av mens mine var i mørkeredd alder. Jeg fikk da bevist at de fleste barn kan lese og de fleste barn er flinke til å ta hensyn - faktisk alle som ringte på. Det kan jeg jo faktisk gjøre... Husker jeg skulle ringe på hos noen som bodde i annen etg. På klokka til første etg hang det en lapp hvor det stod "VÅG!!!!!", og så en hel avhandling om hvor umulig ungen hadde vært, og hvor sliiiiiten denne stakkars aleinemammaen var. Jeg tok opp mobilen og ringte til vedkommende jeg skulle til, og ba ham liste seg ned trappa og slippe meg inn;-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 De burde begynne å komme nå. Her har det bare vært 3 stykker. Jøss, her er det fortsatt stille! Greit at vi er i krig med hun under oss altså, men jeg trodde ikke vi var beryktede i hele nabolaget;-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Aha! :-) Ser ikke ut til å bli noe stress uansett, for jeg har ikke hørt en kjeft enda...! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Her har det bare vært en gruppe på 3 stykker. Før i tiden da de eldste var yngre, var det mange unger her. Jeg tror det blir mye godteri på oss selv og noe lørdagsgodt til i morgen, behøver jeg ikke å kjøpe:-) Her har ikke ringeklokka stått stille i 5 min i strekk siden 17.45! Storebror og overnattingsgjesten sitter i kjellerstua med hvert sitt berg med godteri. De siste som ringte på nå var ganske store, så nå satser jeg på at det er over for i år. Men det er i grunnen ganske koselig på kjøkkenet mitt nå, med masse levende lys og det svære gresskaret i vinduet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Har hatt tre grupper til. En av dem sa "Knask eller knep", og da jeg sa "knep, takk" så de skikkelig rådville ut. De hadde ikke tenkt på _det_;-) På Radio1 i dag tidlig, var de ute etter å finne et alternativ til Knask eller Knep som låt som en litt bedre oversettelse av Trick or Treat. Var en som foreslo Drops eller Drap, jeg syntes den var litt bra. 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Her har ikke ringeklokka stått stille i 5 min i strekk siden 17.45! Storebror og overnattingsgjesten sitter i kjellerstua med hvert sitt berg med godteri. De siste som ringte på nå var ganske store, så nå satser jeg på at det er over for i år. Men det er i grunnen ganske koselig på kjøkkenet mitt nå, med masse levende lys og det svære gresskaret i vinduet. Jøss:o) Her har det fortsatt bare vært en gruppe på 3 unger og vi har kastet oss over godteriet selv. Jaja, da skal jeg ikke overdrive slik neste år:-) Så du skrev noe om vin her og nå tror jeg jammen at jeg tar litt jeg også. Jeg kommer som regel ikke på det av meg selv;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Åh... Skulle ønske jeg hadde noe som lagde pizza til meg her i dag! Jeg er utslitt, har ikke sittet ned siden middag. Nå har jeg skifta på senger, og redd opp i kjellerstua til overnattingsbesøket til Storebror. *skotter lengtende bort i rødvinshylla* Det ble ett stykke av din pizza igjen og to av Lillemus sin. *Langer over*. Vi er kjempemette Min eldste har også overnattingsgjest. Når de minste er i seng skal jeg legge soloflaska i kjøleskapet. Da skal rødvinen fram 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 På Radio1 i dag tidlig, var de ute etter å finne et alternativ til Knask eller Knep som låt som en litt bedre oversettelse av Trick or Treat. Var en som foreslo Drops eller Drap, jeg syntes den var litt bra. Den var vel litt dryg, fritt oversatt trick = drap. Jaja flink i engelsk skjønner jeg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Det har banket på her en tre-fire ganger, men jeg har ikke åpnet. Snuppa har vært ute å gått da og har halloween-party på rommet sitt nå:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Den var vel litt dryg, fritt oversatt trick = drap. Jaja flink i engelsk skjønner jeg. Det var humoristisk ment, da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Her har det vært utrolig mye unger ) Tror bollene var en suksess. Ungene har kommet opp, ringt på til oss og gått ned igjen. Uten å ringe på til de andre naboene. Og i nederste etasje ligger det godteri og frukt strødd rundt. 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Her har det vært utrolig mye unger ) Tror bollene var en suksess. Ungene har kommet opp, ringt på til oss og gått ned igjen. Uten å ringe på til de andre naboene. Og i nederste etasje ligger det godteri og frukt strødd rundt. Jeg tror ungene blir lei av alt godteriet. Det blir for mye a det gode, så boller var nok populært ja :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Ikke vært en eneste her hos oss...Men de har nok vært her mens vi var ute å gikk selv..Traff noen stk da :0) Vi har hatt fest her for ungene, sååå moro! Meg og Snaxy kledde oss også ut, jeg som pirat,han som supermann! *LOL* man får ikke mer moro enn man lager selv ;0) 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Her har det vært utrolig mye unger ) Tror bollene var en suksess. Ungene har kommet opp, ringt på til oss og gått ned igjen. Uten å ringe på til de andre naboene. Og i nederste etasje ligger det godteri og frukt strødd rundt. Og jeg har vandret gatelangs i hele kveld og lett etter bollelukt, men jeg har konkludert med at du nok ikke bor i nærheten av meg:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tror ungene blir lei av alt godteriet. Det blir for mye a det gode, så boller var nok populært ja :-) Det tror jeg også, snuppa satte seg i sofaen etter at alle hadde dratt hjem med godteposen sin, og satte seg til å knaske på et eple hun hadde fått:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Og jeg har vandret gatelangs i hele kveld og lett etter bollelukt, men jeg har konkludert med at du nok ikke bor i nærheten av meg:-) Hehe ) Det er flere igjen så jeg kan sende noen over til deg ) Ble rundt 50 boller, men jeg fikk ikke delt ut alle. 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hehe ) Det er flere igjen så jeg kan sende noen over til deg ) Ble rundt 50 boller, men jeg fikk ikke delt ut alle. Det verste er at jeg tror jeg er nødt til å bake boller i morgen, for nå har jeg fått skikkelig lyst på:-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 På Radio1 i dag tidlig, var de ute etter å finne et alternativ til Knask eller Knep som låt som en litt bedre oversettelse av Trick or Treat. Var en som foreslo Drops eller Drap, jeg syntes den var litt bra. Jeg liker knask eler knep, da, men første gang junior skulle gå Halloween hadde vi ikke hørt noen slik oversettelse, så da oversatte vi det til "godteri eller lureri". 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Det verste er at jeg tror jeg er nødt til å bake boller i morgen, for nå har jeg fått skikkelig lyst på:-) Da syns jeg du skal gjøre det ) Kjenner jeg har fått et par boller for mye. *stinn' 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Det var humoristisk ment, da. Ditto ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.