Gjest prust Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Mannen min elsker ulltrøyer, og går alltid med det fra høst til vår - men han har bare sånne kjedelige mørkebøå og svarte, stort sett fra Janus. Så en tøff en på G-sport fra Ulvang - svart og grå-stripete til 499. Er det omtrent prisen en må opp i for ei ulltrøye i voksen størrelse? Må vel innrømme at det meste av ulltøyet her i huset kommer i forma av gaver fra svigermor.. og det er kjempeflott, men hun tenker vel ikke på at det går an å kjøpe litt mer spenstige trøyer - særlig når min kjære alltid har dem på seg! Så - altså - spørsmålet mitt er todelt: 1) Tøffe ulltrøyer - hva bør jeg velge (vet jo at Lillemus vil si Devold - men det finnes jo andre merker og. Hva med ullvang f.eks. - er de ok? 2) Hva koster ei ulltrøye i str Large til menn? Synes det var dyrt med 499, men det er kanskje prisen en må betale? 0 Siter
avidi Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Sportshuset har salg på Ulltrøyer denne uken. To varianter fra Ullavng, mener det var 249 ,.for herretrøyer. hvor kule de er vet jeg ikke. Det er også salg på ensfargende ulltrøyer fra Janus hos Bogerud Tekstil, husker ikke prisen i hodet nå. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Devold er nr 1, da. Guttene blir usedvanlig kjekke, og de er holdbare - hvilket er en viktig når prisen er så høy. Prisen på trøyene, altså, ikke guttene... Men både Bavac og Janus har flerfargede. Dyrt er det, men forhåpentligvis verd pengene. Både varmemessig og estetisk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Devold er nr 1, da. Guttene blir usedvanlig kjekke, og de er holdbare - hvilket er en viktig når prisen er så høy. Prisen på trøyene, altså, ikke guttene... Men både Bavac og Janus har flerfargede. Dyrt er det, men forhåpentligvis verd pengene. Både varmemessig og estetisk. Hvor mye koster Devold-trøyene? Kjøpte en til minstejenta (med noe polyester på innsiden, isden hun ikke tåler ull) - jeg betalte 299 - og så tålte hun den ikke :-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Sportshuset har salg på Ulltrøyer denne uken. To varianter fra Ullavng, mener det var 249 ,.for herretrøyer. hvor kule de er vet jeg ikke. Det er også salg på ensfargende ulltrøyer fra Janus hos Bogerud Tekstil, husker ikke prisen i hodet nå. Hmmm - Sportshuset har vel ikke noe utsalg på SØrlandet vel? 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg var innom den utsalgsbutikken i sørlandsparken her forleden. Der har de undertøy som holder fuktigheten ute og varmen inne. Kosta et slikk og ingenting. 50kr tror jeg det var!! Men de var blå eller sorte da. Ser han har hatt endel merkeklær der inne. Julegaveidè i det minste. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg var innom den utsalgsbutikken i sørlandsparken her forleden. Der har de undertøy som holder fuktigheten ute og varmen inne. Kosta et slikk og ingenting. 50kr tror jeg det var!! Men de var blå eller sorte da. Ser han har hatt endel merkeklær der inne. Julegaveidè i det minste. Du mener Stormberg? Men min kjære har en drøss med ensfargede trøyer (og så får han sikkert en ny til jul og....), så det kjøper jeg ikke. Tenkte forresten at det kunne være farsdagspresang fra ungene :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Du mener Stormberg? Men min kjære har en drøss med ensfargede trøyer (og så får han sikkert en ny til jul og....), så det kjøper jeg ikke. Tenkte forresten at det kunne være farsdagspresang fra ungene :-) Ikke stormberg nei. Konkursbutikken ved toyrus Mye greit verktøy også der 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Ikke stormberg nei. Konkursbutikken ved toyrus Mye greit verktøy også der Der har jeg aldri vært... kanskje jeg skulle tatt en tur dit en dag! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Hvor mye koster Devold-trøyene? Kjøpte en til minstejenta (med noe polyester på innsiden, isden hun ikke tåler ull) - jeg betalte 299 - og så tålte hun den ikke :-( Størrelse? Jeg kan jo kjøpe den av deg. 0 Siter
Atene Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Kvalitet koster såpass. Devold og Ulvang er bra. Smartwool er bedre, og dyrere. Det var 20% på alt fra Janus på Bogerud Tekstil idag. 0 Siter
frosken Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Kommer litt an på hvor varm han vil den skal være. Jeg kjøpte en ulltrøye fra aclima i fjor som det også er en form for hette på, og den er utrolig fin i ekstrem kulde. http://aclima.no/index.php?view=prod&cat=1&subcat=4# Når det gjelder tynne varianter, så liker jeg for tiden smartwool og patagonia best. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Størrelse? Jeg kan jo kjøpe den av deg. 6 år - rosa og svart! Brukt to ganger..... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 6 år - rosa og svart! Brukt to ganger..... Send meg en mail og si hva du skal ha for den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.