tonie Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg lurer egentlig bare på om det er realistisk å tro at jeg skal kunne klare lett til moderat fysisk arbeid to dager etter operasjonen? 0 Siter
nick Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Har du fått deg en på trynet? Nå har idealbildet mitt av tonie fått ei blemme! Hvorfor skal du arbeide med nesa? 0 Siter
tonie Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Har du fått deg en på trynet? Nå har idealbildet mitt av tonie fått ei blemme! Hvorfor skal du arbeide med nesa? Det er mye bra som kan komme opp en god nese. Neida. Kødda. Selvsagt. Jeg vet ikke hva som har skjedd med nesa, men man kan ikke se det, så da er du vel beroliget? Har du ellers noe konstruktivt å komme med? 0 Siter
nick Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Det er mye bra som kan komme opp en god nese. Neida. Kødda. Selvsagt. Jeg vet ikke hva som har skjedd med nesa, men man kan ikke se det, så da er du vel beroliget? Har du ellers noe konstruktivt å komme med? Nei. Det er egentlig ikke så farlig med nesa. Jeg tror du ser rimelig bra ut bakfra. 0 Siter
tonie Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Nei. Det er egentlig ikke så farlig med nesa. Jeg tror du ser rimelig bra ut bakfra. Ja... Jo...Forsåvidt 0 Siter
Debra-irl Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 1-2 dager etter operasjonen vil du fortsatt ha nesa full av "fyllmasse" og den vil være tapet, så du får ikke pustet gjennom den. Og så vil den nok "banke" ganske kraftig og være øm, og det kan være ubehagelig å bøye seg fremover. Men alle har forskjellig smerteterskel, men jeg ville ikke satset på det, selv om det ikke nødvendigvis er urealistisk. 0 Siter
tonie Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 1-2 dager etter operasjonen vil du fortsatt ha nesa full av "fyllmasse" og den vil være tapet, så du får ikke pustet gjennom den. Og så vil den nok "banke" ganske kraftig og være øm, og det kan være ubehagelig å bøye seg fremover. Men alle har forskjellig smerteterskel, men jeg ville ikke satset på det, selv om det ikke nødvendigvis er urealistisk. Ok. Det høres ut som det kan bli litt mer smertefullt enn jeg har sett for meg. Da bør jeg nok heller jobbe som en gal før operasjonen og skaffe meg litt hjelp et par dager etterpå. Takk for svar. 0 Siter
ekte nick Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Nei!!! Det kan du ikke. Jeg har tatt operasjonen, og var sykemeldt en uke. Følte meg ganske så dårlig i flere dager. Det er meningen at du skal ta det med ro etter en slik operasjon! 0 Siter
tonie Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 1-2 dager etter operasjonen vil du fortsatt ha nesa full av "fyllmasse" og den vil være tapet, så du får ikke pustet gjennom den. Og så vil den nok "banke" ganske kraftig og være øm, og det kan være ubehagelig å bøye seg fremover. Men alle har forskjellig smerteterskel, men jeg ville ikke satset på det, selv om det ikke nødvendigvis er urealistisk. I dag er det ikke noe godt må jeg innrømme. Jeg er ikke veldig tøff akkurat nå, men det er ikke så mange timer siden jeg ble operert. Satser på at det føles bedre når jeg våkner i morgen. Dere hadde helt rett når det gjelder første dagen i alle fall, så det var greit å være forberedt på hva som ventet. Takk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.