Gå til innhold

BH

Gjest slipp brystene fri, det er best!

Anbefalte innlegg

Gjest slipp brystene fri, det er best!
Skrevet

Det er bortimot noe av det verste jeg har på meg, og den går av meg så fort jeg er hjemme. Da blir den gjerne hengende på kjøkkenstolen,sofen, en benk eller hylle.Der blir den værende helt til jeg savner den.

Hvor gjør du av din BH?

Motto:

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Dorthe

4

• trollemor;o)

3

• henrikke71

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Den legger jeg på badet når jeg legger meg. Jeg føler intet ubehag ved å ha den på, men det er likevel godt å ta den av når jeg skal sove.

Skrevet

Så forskjellige vi er!

Jeg synes det er ubehagelig å gå uten BH - selv om jeg ikke er så veldig barnfager. Tar den på om morgenen, og tar den ikke av meg før jeg legger meg om kvelden. Den ligger da oppå skittentøykurva om natta.

Jeg sover aldri med bh - det er ubehagelig - så det er jo deilig å ha litt "lausdrift" om natta da :-)

Skrevet

Du kan da ikke ha så store pupper da, det er ihvertfall utrolig ubehagelig å gå uten om man har det.. Kunne ikke falt meg inn å gå uten bh, utrolig ubehagelig..

Skrevet

Jeg har en i skapet og der ligger den godt

Har du bare én BH??!!

Skrevet

Jeg har den som oftest på meg, men jeg tar den av om natten og da legger jeg den enten i skittenkleskurven eller på stolen sammen med de andre klærne mine. Jeg liker IKKE å gå uen BH. a føler jeg med upåkledd.

Skrevet

Jeg går med BH døgnet rundt, sover med den også. Unntak er om jeg bader om kvelden.

Skrevet

Jupp, som jeg aldri bruker ;o)

Føler du deg ikke litt- eh - naken uten da?

Skrevet

Føler du deg ikke litt- eh - naken uten da?

Nei, jeg har aldri brukt det så jeg har ikke noe å sammenligne med. Jeg synes bare det er grusomt å ha på meg de gangene jeg må og det er ikke mange. Jeg er fra "ban the bra" tida jeg altså. Så det ble liksom aldri noen på meg.

Skrevet

Nei, jeg har aldri brukt det så jeg har ikke noe å sammenligne med. Jeg synes bare det er grusomt å ha på meg de gangene jeg må og det er ikke mange. Jeg er fra "ban the bra" tida jeg altså. Så det ble liksom aldri noen på meg.

Hmmm - så rart! Trodde alle brukte det, i alle fall ute.

Det jeg synes er rart å tenke på, er at jeg kjøpte min første BH _etter_ første klasse på videregående!!!

Nå begynner de vel med BH i 12-13 års alderen?

Skrevet

Du har tydeligvis ikkje sett "Den store reisen" i dag du? Ho som strikka hadde heller ikkje brukt BH på ei stund, så det ut til...

Skrevet

Du har tydeligvis ikkje sett "Den store reisen" i dag du? Ho som strikka hadde heller ikkje brukt BH på ei stund, så det ut til...

Usj, jeg får rett og slett litt frysninga av å se på disse singlende tynnslitte puppene.

Skrevet

Vi hadde noen kommentarer til strikkedama, vi også ja :-DDD

Skrevet

Hmmm - så rart! Trodde alle brukte det, i alle fall ute.

Det jeg synes er rart å tenke på, er at jeg kjøpte min første BH _etter_ første klasse på videregående!!!

Nå begynner de vel med BH i 12-13 års alderen?

Jeg kjenner mange på min alder som bare bruker det når det er nødvendig. Det kommer jo an på størrelsen også da.

Skrevet

Vi hadde noen kommentarer til strikkedama, vi også ja :-DDD

Uff ja, der hadde det ikkje hjulpet med silikon.

Skrevet

Usj, jeg får rett og slett litt frysninga av å se på disse singlende tynnslitte puppene.

Enig!

Eg prøvde å sjekke ut alle puppene, for å se om det var noen som hadde noenlunde "normale" former men det eksisterer tydeligvis ikkje sør for Sinsenkrysset.

Skrevet

Enig!

Eg prøvde å sjekke ut alle puppene, for å se om det var noen som hadde noenlunde "normale" former men det eksisterer tydeligvis ikkje sør for Sinsenkrysset.

Joda, noen av de unge har ormale ungjentepupper, men disse litt eldre damene har bare slik tynnslitte. Hadde vær en ide å strikke seg BH kanskje

Skrevet

Mine bryster ligger godt i bh`n som regel til jeg går og legger meg, eller skal stelle meg/dusje.

Liker å bruke bh, det ser veldig pent ut og det er en god følelse å ha "orden på puppene" Har pene og til dels store pupper men endog.

Uten bh går jeg omtrent kun etter dusjen eller på morgenkvisten.

Så lenge bh`ene er behagelige og sitter godt så er det aller mest behagelig å ha den på synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...