Gå til innhold

BH

Gjest slipp brystene fri, det er best!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig!

Eg prøvde å sjekke ut alle puppene, for å se om det var noen som hadde noenlunde "normale" former men det eksisterer tydeligvis ikkje sør for Sinsenkrysset.

Erru frekk eller? ;-)

Vi er mange på DOL som bor sør for Sinsenkrysset, altså;-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Dorthe

4

• trollemor;o)

3

• henrikke71

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har den som oftest på meg, men jeg tar den av om natten og da legger jeg den enten i skittenkleskurven eller på stolen sammen med de andre klærne mine. Jeg liker IKKE å gå uen BH. a føler jeg med upåkledd.

''Jeg liker IKKE å gå uen BH. a føler jeg med upåkledd.''

Enig

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Har ikke bh'er som ikke er gode å ha på. Finner du riktig størrelse, form osv så er det et behagelig plagg :-)

Skrevet

Bryster har jo godt av å måtte klare sg selv litt av og til, så du gjør vel egentlig rett. De blir slappe og late av for mye støtte og dulling døgnet rundt, akkurat som eierne;) Det gjelder kanskje ikke hvis du har kjempebazookas forresten, da.

Skrevet

Det var ikke deg jeg møtte i på gata i Oslo for noen år siden? hehe.

Hun brukte helsetrøye, uten noe under og vortene stakk ut gjennom hullene i trøya. Puppene hadde sett sine beste dager, for å si det mildt. De var store som fotballer, eller de så ikke akkurat sånn ut lenger heller, de var mer som en amerikansk fotball, som var dratt enda mer ut og var enda mer avlang, Vortene var i høyde med beltespenna...................lekkert.

Gjest xkristinx
Skrevet

Hun brukte helsetrøye, uten noe under og vortene stakk ut gjennom hullene i trøya. Puppene hadde sett sine beste dager, for å si det mildt. De var store som fotballer, eller de så ikke akkurat sånn ut lenger heller, de var mer som en amerikansk fotball, som var dratt enda mer ut og var enda mer avlang, Vortene var i høyde med beltespenna...................lekkert.

Det er faktisk på tide å innse at ikke alle i verden går inn for at du skal like å se på dem.

Gjest xkristinx
Skrevet

Enig!

Eg prøvde å sjekke ut alle puppene, for å se om det var noen som hadde noenlunde "normale" former men det eksisterer tydeligvis ikkje sør for Sinsenkrysset.

Bryster er faktisk til for annet enn at bygdetullinger skal like å se på dem.

Skrevet

Jeg brukte ikke bh før jeg var 27 år gammel... Hadde heller "topp" på meg. Jeg ble gravid og begynte plutselig å lekke midtveis i svangerskapet. Da var det ingen vei tilbake... BH'en måtte på for å få ammeinnlegg til å ligge på plass. Når babyen ble født, fikk jeg gigapupper (i mine øyne ;-)) og BH var et must. Siden gikk det slag i slag med svangerskap, fødsler, amming osv i tre perioder og tilslutt var jeg avhengig av BH ;-) Føler meg naken uten...

Skrevet

Så du henne på Majorstua? Vi hadde ei slik puppedame i nabolaget når vi bodde der for mange år siden.... Det var umulig å unngå å legge merke til henne, for å si det sånn ;-)

Skrevet

Det er faktisk på tide å innse at ikke alle i verden går inn for at du skal like å se på dem.

Jammen fyttikatta da! Hvis en mann hadde gått rundt med nettingbukser (uten truse under), så vi hadde sett hele stasen...*urk*

Skrevet

Bryster er faktisk til for annet enn at bygdetullinger skal like å se på dem.

Kom med noen eksempel.

Skrevet

Jammen fyttikatta da! Hvis en mann hadde gått rundt med nettingbukser (uten truse under), så vi hadde sett hele stasen...*urk*

Ikke _helt_ det samme, det, eller....?

;)

Skrevet

Ikke _helt_ det samme, det, eller....?

;)

Joda!! *sta* ;-)

(nesten i hvertfall ;-P)

Skrevet

Så du henne på Majorstua? Vi hadde ei slik puppedame i nabolaget når vi bodde der for mange år siden.... Det var umulig å unngå å legge merke til henne, for å si det sånn ;-)

Hehe, kanskje det var samme dame, hvem vet. Jeg traff henne i Storgata.

Skrevet

Å hjelp, for et syn!

Ja til pupper i beholder ;o)

Skrevet

Jøss, for en verdensopplysning, du burde ha vært forsker.

Skrevet

Hehe, kanskje det var samme dame, hvem vet. Jeg traff henne i Storgata.

Hun hørtes iallefall veldig kjent ut ;-)

Tror hun hadde langt, litt tjafsete og brunlig hår. Genseren var i et slags heklastoff med masse huller (grønn genser) og den ene puppen hang lengre ned enn den andre, dvs. den ene hang rett under beltet *sjokk*

Men i Oslo bor det jo mange særinger da, så kan godt være det finnes flere av denne typen der ;-)

Gjest xkristinx
Skrevet

Kom med noen eksempel.

Humor har du i hvert fall! :)

Gjest xkristinx
Skrevet

Jøss, for en verdensopplysning, du burde ha vært forsker.

Ja, det kom kanskje som et sjokk. Trist å innse, men sånn er det altså.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225625422' post='4003176]

Å hjelp, for et syn!

Ja til pupper i beholder ;o)

Jeg liker pupper uten beholder også jeg da, men de betyr ikke alle pupper, så betyr det mye hvem dem sitter på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...