Gå til innhold

BH

Gjest slipp brystene fri, det er best!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker pupper uten beholder også jeg da, men de betyr ikke alle pupper, så betyr det mye hvem dem sitter på.

Jepp, skjønner det. Men ute blant folk, er det best med temmede pupps! ;-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Dorthe

4

• trollemor;o)

3

• henrikke71

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun hørtes iallefall veldig kjent ut ;-)

Tror hun hadde langt, litt tjafsete og brunlig hår. Genseren var i et slags heklastoff med masse huller (grønn genser) og den ene puppen hang lengre ned enn den andre, dvs. den ene hang rett under beltet *sjokk*

Men i Oslo bor det jo mange særinger da, så kan godt være det finnes flere av denne typen der ;-)

I Oslo finnes det mye rart ja, hehe.

Hun jeg så brukte helsetrøye, ikke var den helt ren heller.

Skrevet

Ja, det kom kanskje som et sjokk. Trist å innse, men sånn er det altså.

Har du mensen og medlem av Ottar?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225625786' post='4003197]

Jepp, skjønner det. Men ute blant folk, er det best med temmede pupps! ;-)

Ja, jo, det har du rett i til en viss grad, men det kan være pent at det henger fritt også, bare det passer.

Skrevet

I Oslo finnes det mye rart ja, hehe.

Hun jeg så brukte helsetrøye, ikke var den helt ren heller.

*æsj*

Skrevet

jeg tilogmed sover med BH jeg, syns det er mest behagelig, ellers må jeg ligge med pute eller armer under puppene når jeg sover. Kanskje derfor de holder seg så faste :-)

Skrevet

Min BH gjør det den skal, den Holder Brystene - en Bryst _HOLDER_. Den er ikke et pynteplagg.

Jeg har ganske store bryst som er blitt brukt til det de skal, nemlig amming, og BH'n motvirker tyngdekraften til en viss grad.

Skrevet

Har du mensen og medlem av Ottar?

humre, dette var visst under beltestedet...mensen og ottar da gitt, litt tenåring over den bemerkningen der?

Skrevet

Jeg nekter å legge fra meg bh´n, men kjæresten syns det er lekkert med dongeribukser og tanktop uten bh, så når det er tiden for det så...

Skrevet

humre, dette var visst under beltestedet...mensen og ottar da gitt, litt tenåring over den bemerkningen der?

Puppene vi snakket om var under beltestedet:-)

Skrevet

Puppene vi snakket om var under beltestedet:-)

ja, jeg tenkte det var innforstått, humre

Skrevet

Min bh legges på vaskemaskina om kvelden, ligger der om natten og tas på igjen om morgenen. Går ekstremt sjeldent uten bh, men det hender når jeg har dusjet om kvelden og det bare er en times tid til jeg skal køye.

Skrevet

Legger du BH'en på stua? Hm, da er vi forskjellige ja, BH'en er et mer intimt plagg for meg enn som så, og jeg ville rødmet om jeg fikk besøk med BH'en henslengende på sofaen. Som forsåvidt var det jeg gjorde da jeg ikke hadde rukket å plukke opp truse og BH etter en hyggelig kveld i sofaen før naboen kom, hehe..

Min BH ligger altså på badet fra kveld til morgenkvist, og selv om jeg har så moderate pupper (70B) at det sikkert hadde gått greit å gå uten (gjør under trang trøye eller i kjoler med bar rygg) føler jeg meg mest vel med BH.

Skrevet

Den henger på en knagg på badet.

Ellers har jeg alle bhène i en puff på soverommet.

Men går som regel alltid med bh, og sover sjelden uten.

Går uten bh i enkelte topper :0)

Gjest Lovelene
Skrevet

BH er undertøy og byttes etter hver dag, derfor havner den enten i vaskemaskina eller i skittenstøyskurven.

Skrevet

Dessverre ser det best ut med BH. Det er noe herk egentilg. Men jeg husker med gru at mor mi slutta med bh da hun var gammel, og det var IKKE pent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...