Gjest arrangøren Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg er med og arrangere en fest, og vi skal ha bordplassering for at folk skal bli kjent med hverandre, og ikke sette seg sammen med de dem kjenner best. Det er mange småbord med plass fra 6-8 pr bord. Plasseringen skal være helt tilfeldig, så navnelapper er utelukket. Par skal sitte sammen. Er det noen som har noen gode ideer til hvordan vi kan gjøre det, eller har vært med på noe slikt som var litt morsomt og som du vil anbefale? 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Gjør det synlig hvilket kjønn som skal sitte hvor. Enten med farger eller annet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 '' og vi skal ha bordplassering for at folk skal bli kjent med hverandre, og ikke sette seg sammen med de dem kjenner best.'' Da ville jeg ikke satt par sammen. I selskaper jeg har vært med å arrangere har aldri par vært plassert sammen - da blir folk bedre kjent, og det er også langt hyggeligere for de som kommer uten partner. Finnes jo mange måter å trekke bordplasseringer på, f.eks. kan dere klippe spillkort i to, og legge ene delen på bordet. Alternativt kan mennene trekke en del av kortene mens kvinnene trekker en annen, så skal de finne halve kort som hører sammen. Så er det ett bord for toere, ett for treere etc. Men trekking blir jo mer komplisert når par skal sitte sammen - en del er vel uten partner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.