Gå til innhold

Går der på kino alene?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

For første gang i mitt liv skal jeg gå på kino alene, fordi jeg ikke får med meg noen for å se den filmen jeg vil se.

Jeg har alltid sett på det å gå på kino som noen sosialt.

Går dere på kino alene?

Skrevet

Ikke ofte, men tror det ofte kan være veldig bra å se en film alene. Hva skal du se da?

Gjest best wishes
Skrevet

Ikke ofte, men tror det ofte kan være veldig bra å se en film alene. Hva skal du se da?

jeg skal se " La den rette komme inn". Har lest boka, og da bare MÅ jeg se filmen.

Skrevet

jeg skal se " La den rette komme inn". Har lest boka, og da bare MÅ jeg se filmen.

Ja, jeg går alene på kino, har gjort det så lenge jeg kan huske. Og jo, jeg har fått noen kommentarer på det, som om jeg skulle være litt merkelig, men det driter jeg i.

Jeg er nettopp ferdig med å lese boka og gleder meg til å se filmen! Skriv gjerne en kommentar om hva du syns om den når du har sett den.

Skrevet

Det er ikke noe jeg gjør på regulær basis, men det har hendt flere ganger opp igjennom årene.

Skrevet

Kino er ok å gå på alene. Ellers går jeg glipp av mye fordi jeg ikke tør alene.

Skrevet

Har aldri gjort det, men ville nok gjort det sersom jeg ikke fikk med meg noen på en film jeg absolutt ville se.

Skrevet

Selvsagt kan jeg gå på kino alene. Man snakker jo ikke sammen på to timer uansett. Det er noe av det beste man kan gjøre alene. Selv om jeg synes det er koseligst å gå sammen. Men hvis det er en sær film, vil jeg helst gå alene, istedenfor å lure på hva andre synes om filmen jeg vil se.

Skrevet

Jeg tror jeg har gått på kino alene en eneste gang! Da rømte jeg huset fordi han jeg bodde sammen med skulle ha gruppe-hjemme-eksamen.

Skrevet

Jeg har gjort det et par ganger, men det er lenge siden nå. Er jo egentlig en fin ting en kan gjøre alene, fordi en ikke trenger noen å snakke med - men det er jo så klart koselig å prate om filmen etterpå.

Jeg kunne helt sikkert ha gått alene på kino ja, men prioriterer vel heller en løpetur eller treningsøkt hvis jeg har litt alenetid...

Skrevet

Selvsagt kan jeg gå på kino alene. Man snakker jo ikke sammen på to timer uansett. Det er noe av det beste man kan gjøre alene. Selv om jeg synes det er koseligst å gå sammen. Men hvis det er en sær film, vil jeg helst gå alene, istedenfor å lure på hva andre synes om filmen jeg vil se.

''Man snakker jo ikke sammen på to timer uansett.''

Forhåpentligvis, men jeg husker et par bak meg på kino en gang satt og snakket med "vanlig innestemme" og kommenterte handlingen, skuespilerne osv. Vi snudde oss flere ganger og hysjet, men de så bare dumt på oss og "skjønte" ingenting.

Mulig de bare var ekstremt uerfarne kinogjengere som oppførte seg som om de var i sin egen stue??

Eller bare beint ut uforskammede...

Skrevet

For meg handler det å gå på kino utelukkende om å se en film som interesserer, men eg har av og til med ei eg kjenner.

Skrevet

Ja, jeg synes det er veldig fint å gå på kino alene.

Gjest best wishes
Skrevet

Ja, jeg går alene på kino, har gjort det så lenge jeg kan huske. Og jo, jeg har fått noen kommentarer på det, som om jeg skulle være litt merkelig, men det driter jeg i.

Jeg er nettopp ferdig med å lese boka og gleder meg til å se filmen! Skriv gjerne en kommentar om hva du syns om den når du har sett den.

Nå har jeg sett filmen. Jeg vet ikke om det var jeg som hadde en dårlig dag eller ikke men jeg ble litt skuffet. Jeg synes det ble for mye blod og gørr. Men det er selvsagt vanskelig å lage en film ut fra en så omfattende bok. Det er mye som er utelatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...