Gjest Lynnesand Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Går det an å få det? Jeg hadde en klump som minnet om en kvise iallefall (var bekymret for at det kunne være kjønnsvorte), og så knep jeg på den og da kom det gult ut... Noen som har opplevd dette?? 0 Siter
mrxx Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Kviser kan dukke opp over alt, også der:-) 0 Siter
Gjest Lynnesand Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Kviser kan dukke opp over alt, også der:-) Men det kommer ikke noe ut av kjønnsvorter, ikke sant? 0 Siter
mrxx Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Men det kommer ikke noe ut av kjønnsvorter, ikke sant? Det tror jeg ikke at det gjør. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Kan være et inngrodd hår? Lett å få det om du barberer deg nedentil. 0 Siter
Gjest Lynnesand Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det tror jeg ikke at det gjør. Tusen takk for svar ;-) 0 Siter
Gjest Lynnesand Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Sov godt:-) I like måte ;-) 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ja det tror jeg alle har opplevd. Ihvertfall om du er jente og har fjernet hår nedentil. Da kommer det ofte kviser som følge av økt talgproduksjon og innegrodde hår. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Nå blei eg kvalm. *LOL* Men du _måtte_ lese 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det er ikke uvanlig at det skjer om du barberer deg. Hårene vokser under huden og det blir betent. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 *LOL* Men du _måtte_ lese Eg måtte nok det, men det passa dårlig i kombinasjon med peanøtter. 0 Siter
Gjest Lynnesand Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Eg måtte nok det, men det passa dårlig i kombinasjon med peanøtter. Hihi, alt dere gutter må tåle fra oss jenter Uansett folkens, takk skal dere ha, nå ble jeg beroliget 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hihi, alt dere gutter må tåle fra oss jenter Uansett folkens, takk skal dere ha, nå ble jeg beroliget Ja, det har du rett i og i "dusjetråden" var det bare snakk om OB osv. :-) 0 Siter
Gjest Lynnesand Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ja, det har du rett i og i "dusjetråden" var det bare snakk om OB osv. :-) Utrolig kjedelig..kunne godt vært en tråd om "hvordan nyte dusjen maximalt" eller liknende.. hihihi...du får starte en! 0 Siter
Gjest Lynnesand Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Ja, det har du rett i og i "dusjetråden" var det bare snakk om OB osv. :-) Utrolig kjedelig..kunne godt vært en tråd om "hvordan nyte dusjen maximalt" eller liknende.. hihihi...du får starte en! 0 Siter
morsan Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Ja, det har du rett i og i "dusjetråden" var det bare snakk om OB osv. :-) Hadde du håpet på lengre og detaljerte utredninger om damer som gnir inn pupper og underliv med de deiligste såper og oljer? ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Hadde du håpet på lengre og detaljerte utredninger om damer som gnir inn pupper og underliv med de deiligste såper og oljer? ;-) Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.