Gå til innhold

Beste hårspray for volum?

Anbefalte innlegg

Noen her som skrev de hadde hørt at det kunne gjøre håret fettete, men jeg har ikke merket noe til det. Ingen av mine venninner har nevnt noe om det heller. Så det må vel testes ut før du vet det sikkert...

Det funker i hvertfall utrolig bra! Og jeg har langt, veldig glatt hår.

Intet annet som funker på meg hvertfall.

:0)

Tusen takk for svar. Dette skal prøves :)

Fortsetter under...

Jeg pleier ta en skillekam, dele håret, og drysse litt i hodebunnen. Drysser ca 2-3 cm ut fra hodebunnen også.

Så bare buster jeg det til.

Veldig enkelt og funker kjempe bra.

Trenger bare buste det opp med fingerene et par ganger i løpet av en kveld. Holder veldig bra.

og så virker håret veldig fett :P

Noen her som skrev de hadde hørt at det kunne gjøre håret fettete, men jeg har ikke merket noe til det. Ingen av mine venninner har nevnt noe om det heller. Så det må vel testes ut før du vet det sikkert...

Det funker i hvertfall utrolig bra! Og jeg har langt, veldig glatt hår.

Intet annet som funker på meg hvertfall.

prøvde det bare et annet merke. måtte vaske håret to ganger før håret virker normalt igjen.. usj..

Annonse

Jeg vil si Catzy hairmist, selv om det er en våtspray. Cluet er hvordan du bruker den; løft håret og spray litt og litt underifra, gjerne til du ser ut som et skikkelig skautroll - la sprayen tørke - også dytter du bare håret ned/på plass slik du vil ha det.

Gjest Elextra

Jeg vil si Catzy hairmist, selv om det er en våtspray. Cluet er hvordan du bruker den; løft håret og spray litt og litt underifra, gjerne til du ser ut som et skikkelig skautroll - la sprayen tørke - også dytter du bare håret ned/på plass slik du vil ha det.

Hørtes ut som en Eli Hagen-metode :ø)

(bare at hun ikke er så veldig nøye med å dytte håret ned igjen)

Hørtes ut som en Eli Hagen-metode :ø)

(bare at hun ikke er så veldig nøye med å dytte håret ned igjen)

"bare at hun ikke er så veldig nøye med å dytte håret ned igjen"

nei, det er det punktet som skiller meg og Eli Hagen. Ellers er vi som to dråper vann. ;o)

Annonse

Gjest Elextra

"bare at hun ikke er så veldig nøye med å dytte håret ned igjen"

nei, det er det punktet som skiller meg og Eli Hagen. Ellers er vi som to dråper vann. ;o)

Håret må da bli veldig stivt?

Foretrekker at håret er litt bevegelig og ikke står som en hjelm, jeg :)

Håret må da bli veldig stivt?

Foretrekker at håret er litt bevegelig og ikke står som en hjelm, jeg :)

Spør du meg eller Eli? ;-)

Kan bare svare for meg selv - og ja, håret blir jo litt stivt. Ellers vil ikke glatte, tynne hårstrå som mine klare å stå et sekund på egen hånd.

Men det synes ikke så godt når sprayen ikke ligger som et lokk oppå hodet.

Synd ikke Eli selv så hvor flott hun ble etter Make-over på FEM.. :o)

candyqueen_83

Eller så ser jeg det ikke selv..Hehe, ska se jeg går rundt med fettete hår, og føler jeg er såå fin på håret ;0)

Neida,menjeg skal nok se nøye etter neste gang!

Nå har jeg bestilt den på beautybay.com :o)

Skulle gjerne hatt den innen lørdag, men det spørs :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...