Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nesten ferdig med mine 24 julegaver. Men klarer ikke finne på hva jeg skal kjøpe til to av guttene som er 17 og 21. Noen råd? De har liksom alt og har ikke noe spesiellle innteresser...

Jeg har tenkt og tenkt, men fant ut at eneste løsningen var og høre med dere Dolere :)

Kom med forslag, takk. :)

Gjest musikk og film
Skrevet

Gavekort på musikk / film (pakket inn som en CD), feks fra Platekompaniet. Da kan du legge i akkurat den prisen du synes passer.

Det er alltid hyggelig å ha noen cd-er / filmer man kan "holde i" selv om de laster ned mye.

Skrevet

Boxer. Så de solgte tre for 199kr på JC nå. Så får du en til din mann også ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Boxer. Så de solgte tre for 199kr på JC nå. Så får du en til din mann også ;)

Hehe, lækkert å gi en trepakk truser i julegave hvor man har fjernet én for å gi til gubben.

Skrevet

Hehe, lækkert å gi en trepakk truser i julegave hvor man har fjernet én for å gi til gubben.

Var det ikke to gutter det var snakk om? Da går det ikke å gi to. Men om du kan strekke deg til 199kr, så blir de nok glad for tre :)

Skrevet

pocket-bøker ?

Pondus-blad + marsipangris ?

Fin deodorant - eller godlukt ?

gavekort på musikk ?

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Lekker konfekt - alle menn i den alderen liker vel sjokolade?

Skrevet

Flotte tidsskrifter om noe de er interessert i er mitt tips. Vi kjøpte det til en nevø et år og det falt i smak

Skrevet

Hehehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...