Gjest Loraaa Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Hei! Jeg har innsett at jeg trenger noen å snakke med. Er det noen av dere som kan anbefale en psykolog et sted i Østfold? Det er vanskelig å bare velge en helt tilfeldig synes jeg. Jeg er plaget med veldig dårlig selvfølelse og sjalusi (og sikkert mye annet også Noen som kan anbefale noen?? Veldig glad for tips! 0 Siter
katrine69 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Jeg kan anbefale Jan Atle Andersen på det varmeste. Han er gestaltterapeut, men kan hjelpe deg med disse tingene. Lykke til! 0 Siter
Gjest Moren i staden Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Jeg kan anbefale Jan Atle Andersen på det varmeste. Han er gestaltterapeut, men kan hjelpe deg med disse tingene. Lykke til! Er ikke han psykolog? Trodde også at han bare jobbet mot firmaer. http://www.janatleandersen.com/ Eller er det en navnebror? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.