Gjest Artig dame Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Hun var på et eller annet program her om dagen og sang en melodi med fart i, litt ungdommelig diskolåt. Noen som kan tipse om navnet på denne, eller andre på noe av det siste hun har gjort? Takk 0 Siter
adelie Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Trodde det hun sang var gammelt jeg, fra albumet true colors, men mulig jeg husker feil. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Jeg syns også den var fin, men tror at den var veldig gammel. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Gå inn på youtube, og søk på Cindy Lauper i søkefeltet (skrives med a), da kommer mange videoer opp som du kan lete gjennom og finne den riktige låta. Men det visste du kanskje? 0 Siter
melodyy Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Cyndi Lauper tror jeg navnet hennes skrives.. Bring ya to the brink heter den nyeste sangen hennes, mulig det er den du mener? Er vertfall en fengende discolåt.. 0 Siter
adelie Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Her har du det: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/424775 time after time .. girls just wanna have fun.... hør selv! 0 Siter
Gjest Artig dame Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Cyndi Lauper tror jeg navnet hennes skrives.. Bring ya to the brink heter den nyeste sangen hennes, mulig det er den du mener? Er vertfall en fengende discolåt.. Den var det vet du, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.