Gå til innhold

Ville dere ha bodd i Qatar?

Anbefalte innlegg

Gjest Melbilla
Skrevet

Jepp, det er amerikansk videregående, men det er veldig strenge krav til å komme inn der.

Er det? Datteren min på 17 ble nemlig fikk nemlig helt blod på tann da hun fikk høre om dette. Jeg fortalte henne ikke om det før i dag og hun behøver slett ikke gå på norsk skole mente hun.

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

16

• Aliza1365380759

13

• morsan

4

• henrikke71

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det? Datteren min på 17 ble nemlig fikk nemlig helt blod på tann da hun fikk høre om dette. Jeg fortalte henne ikke om det før i dag og hun behøver slett ikke gå på norsk skole mente hun.

Da ville jeg virkelig undersøkt det videre. :o)

Gjest livets lyse side
Skrevet

Det er flere som skal ha med seg ungdommer som skal gå på videregående, så det finnes ja. Vi har ikke barn selv, så vi har ikke vært med på de samlingene hvor skole for barn og ungdommer ble tatt opp, men ut fra det vi har hørt fra andre, så finnes det både vgs og universitet. Nettstudier er også en mulighet, men det krever jo at man er flink til å bygge nettverk på andre måter enn gjennom de man treffer på skolen.

Gjest lykke til
Skrevet

StatoilHydro eller Hydro (var iallefall det første som slo meg) ;)

Absolutt, har snakket med så mange kollegaer som har hatt en kjempeopplevelse med en periode av livet der :)))))

Gjest norsklærer'n
Skrevet

Nei, det er vel ikke riktig?

Mener å huske fra skoletiden at bruken av mer og mest bare skulle skje dersom det var ord på minst 3 stavelser, og spydig har jo bare to.

Er det ikke slik at adjektiv skal bøyes med mer og mest?

;o)

Skrevet

;o)

Norsklærer, ja, _særlig_....! ;-)

Skrevet

;o)

Dette er ikke hovedregelen. Rakk aldri hovedfaget ditt? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...