Gå til innhold

Bestille bøker på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen nettbokhandel eller hva det heter, som er bedre enn andre? Er det store prisforskjeller?

Jeg skal kjøpe noen julegaver i bokform i år, hehe! Eller er det best å traske seg en tur innom en lokal bokbutikk? *veldig opplyst om bøker, not!*

Skrevet

He he, bokbutikk faktisk...! :-) Tror haugenbok.no har gode priser! Og ja, det er store prisforskjeller! Pluss at noen ikke tar for frakt...

norli.no er vel også greie i pris tror jeg...

Vanlige bokhandlere har mye dårligere utvalg, og er gjerne dyrere.

Gjest Shira :o)
Skrevet

http://www.haugenbok.no/forsiden.cfm

Rask levering, fri frakt ved bestilling over 198, gode priser.

Jeg handler omtrent bare der nå, bøkene kommer så raskt at jeg kan like gjerne handle der som å stresse meg inn i en bokhandel.

Skrevet

He he, bokbutikk faktisk...! :-) Tror haugenbok.no har gode priser! Og ja, det er store prisforskjeller! Pluss at noen ikke tar for frakt...

norli.no er vel også greie i pris tror jeg...

Vanlige bokhandlere har mye dårligere utvalg, og er gjerne dyrere.

Enn bokkilden?

Bokbutikk jah..selger bøker så det kviner.

Plankebutikker selger planker og verktøy ;-)

Alkoholbutikken selger alkohol... osv...

Skrevet

bokus.se er billig om det funker med böcker på svenska. :)

Skrevet

Hvis du ikke er så opplyst, kan du gå og spørre i bokhandlen. Der kan du få råd om hvaslags bøker ulike aldersgrupper gjerne liker osv. Du kan jo notere, og ikke kjøpe alle bøkene i butikken, men noen over nett.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225750210' post='4004582]

Enn bokkilden?

Bokbutikk jah..selger bøker så det kviner.

Plankebutikker selger planker og verktøy ;-)

Alkoholbutikken selger alkohol... osv...

Veit ingenting om bokkilden, men ta en titt på www.kelkoo.no! Der sammenlignes priser fra mange plasser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...