Lotte :o) Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Er det noen nettbokhandel eller hva det heter, som er bedre enn andre? Er det store prisforskjeller? Jeg skal kjøpe noen julegaver i bokform i år, hehe! Eller er det best å traske seg en tur innom en lokal bokbutikk? *veldig opplyst om bøker, not!* 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 He he, bokbutikk faktisk...! :-) Tror haugenbok.no har gode priser! Og ja, det er store prisforskjeller! Pluss at noen ikke tar for frakt... norli.no er vel også greie i pris tror jeg... Vanlige bokhandlere har mye dårligere utvalg, og er gjerne dyrere. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 http://www.haugenbok.no/forsiden.cfm Rask levering, fri frakt ved bestilling over 198, gode priser. Jeg handler omtrent bare der nå, bøkene kommer så raskt at jeg kan like gjerne handle der som å stresse meg inn i en bokhandel. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 He he, bokbutikk faktisk...! :-) Tror haugenbok.no har gode priser! Og ja, det er store prisforskjeller! Pluss at noen ikke tar for frakt... norli.no er vel også greie i pris tror jeg... Vanlige bokhandlere har mye dårligere utvalg, og er gjerne dyrere. Enn bokkilden? Bokbutikk jah..selger bøker så det kviner. Plankebutikker selger planker og verktøy ;-) Alkoholbutikken selger alkohol... osv... 0 Siter
ariadne Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 bokus.se er billig om det funker med böcker på svenska. 0 Siter
adelie Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hvis du ikke er så opplyst, kan du gå og spørre i bokhandlen. Der kan du få råd om hvaslags bøker ulike aldersgrupper gjerne liker osv. Du kan jo notere, og ikke kjøpe alle bøkene i butikken, men noen over nett. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225750210' post='4004582] Enn bokkilden? Bokbutikk jah..selger bøker så det kviner. Plankebutikker selger planker og verktøy ;-) Alkoholbutikken selger alkohol... osv... Veit ingenting om bokkilden, men ta en titt på www.kelkoo.no! Der sammenlignes priser fra mange plasser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.