Anonym 82 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg tror jeg og er unormal. Er 25 år, i et fast forhold, men jeg er absolutt ikke babysyk. Alle rundt meg på min alder dåner når de ser babyer. Jeg tenker bare: Han/hun var litt søt. Håper det forandrer seg snart! Har en kjæreste som veldig gjerne vil formere seg ) Hmm..... Har ikke du barn??! Misforstår jeg noe nå? Du har da to små!? Nei nå.....! 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg husker første gang jeg stellet babyen her hjemme da vi kom fra barsel. Jeg stod og så på henne på stellebordet, og tenkte på hvordan hun kom til å se ut som høygravid, og at jeg håpet hun skulle få oppleve en dag nettopp det jeg opplevde/akkurat hadde opplevd selv;-) Men det hadde vel mer med hormoner å gjøre, pluss at det å være høygravid, føde og å ha en nyfødt er den mest fantastiske tiden i mitt liv! Men ja, jeg ønsker meg også barnebarn, og håper jeg vil få et godt forhold til dem! At jeg kan ha noe å gi dem, og være en mormor som er der...! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hmm..... Har ikke du barn??! Misforstår jeg noe nå? Du har da to små!? Nei nå.....! Jeg har ingen barn ) Mora2 du tenker på eller? 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg har ingen barn ) Mora2 du tenker på eller? Nope! Muligens j83 i så fall, men jeg skiller dere ellers, så hvor har jeg fått det fra! Trodde dere to hadde barn i ca samme alder... Har sikkert blandet dere en gang tidlig i min DOL-karriere da se;-) Nei nei, får redigere mitt mentale bilde her da se... Trekke fra et par søte små:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Nope! Muligens j83 i så fall, men jeg skiller dere ellers, så hvor har jeg fått det fra! Trodde dere to hadde barn i ca samme alder... Har sikkert blandet dere en gang tidlig i min DOL-karriere da se;-) Nei nei, får redigere mitt mentale bilde her da se... Trekke fra et par søte små:-) Sikkert j83! . ) Ingen barn her i gården, blir vel en stund til. 0 Siter
cathlin Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 ''Jeg har rundt 40 og har halvstore unger '' Wow, har du 40 unger, Lillemus?! Da blir du garrantert bestemor, vel! :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 ''Jeg har rundt 40 og har halvstore unger '' Wow, har du 40 unger, Lillemus?! Da blir du garrantert bestemor, vel! :-) ;O) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Sikkert j83! . ) Ingen barn her i gården, blir vel en stund til. Men var det ikke deg jeg diskuterte leggetider med da?!? Du har kanskje sett for deg hvordan du skal gjøre det den dagen du blir mamma da... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 ha ha, ja, dette var rimelig sært:-) Nå har du blitt en ekte doler ;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Nå har du blitt en ekte doler ;-) ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Men var det ikke deg jeg diskuterte leggetider med da?!? Du har kanskje sett for deg hvordan du skal gjøre det den dagen du blir mamma da... Jeg vet hvordan jeg vil ha det ang leggetider ja ) Ved å se hvordan andre gjør og ikke gjør det ) 0 Siter
Gjest tull og tøys Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 ''Det er noe med det når man innser at en selv er ferdig med fødsler og småbarn, at man kan ta seg i å tenke at vi får glede oss til barnebarna kommer.'' Men jeg har jo vært ferdig med fødsler og småbarn i 5,5 år (er sterilisert) og ser overhodet ikke frem til å få barnebarn på lenge! Snakk om å lage seg problemer. For alt du vet vil de ikke ha barn selv heller, eller de/partneren er sterile. Finn noe mer matnyttig å bekymre deg om. Hvis ikke poenget er å lage meningsløse tråder, da. 0 Siter
Gjest tull og tøys Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Vet ikke jeg, kanskje er det bare jeg som legger merke til de som er helt syke etter å få barnebarn siden jeg slettes ikke er det selv? Mora mi ønsket seg barnebarn i mange år og jeg er helt sikker på at hun hadde blitt lykkelig om jeg kom hjem som 19. åring og hadde vært gravid med ukjent barnefar. ;o) Ja, men så var hun tross alt storrøyker, så noe mer fornuftig kunne du vel ikke vente heller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 1. Du tror du kommer til å være evig ung, virker i allefall sånn på alle de tåpelige svarene og rådene du kommer med her på DOL. Merkelig, siden du egentlig bare er en halvgammel, bitter kjerring med en koffert full av så mangt. 2. Det er ikke rart dattera di ikke vil ha barn. Hun har vel fått sin dose av ei jævlig slitsom mor kan jeg tenke meg. Det er ikke overraskende i det hele tatt. *Gjesp* 0 Siter
ariadne Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg ønsker meg barnebarn, men tidligst om en ti års tid. Jeg håper jeg får anledning til å bety noe for dem, og får anledning til å avlaste datteren min om den tid kommer. Men det er ikke akkurat noe jeg tenker mye på. 0 Siter
Sofline Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg har egentlig aldri tenkt over det, men jeg regner med at jeg kommer til å ønske meg barnebarn når jeg blir gammel nok til det. Det er hverken du eller jeg på mange år. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.