Gå til innhold

...-hår i vasken! (Nb! Kan forårsake kvalme)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rull et hår mellom fingrene og kjenn etter om det er rundt eller trekantet..kjønnshår er nemlig trekantet og du kjenner forskjellen om du har en av hver.

Så hun må ta på det også?? Jækk!!

Gjest naturalia
Skrevet

Han barberer seg for ofte til at skjegget kunne ha blitt så langt, og håret har uansett en annen struktur enn slikt hår. Og... det er brunsvart. Han har mellombrunt hodehår.

Uff nå ble jeg småuggen igjen.

Man skulle tro det var radioaktivt afall det var snakk om. Det er jo bare hår jo!

Skrevet

Kjøp en pinsett og ei lupe/forstørrelsesglass på Apoteket, og putt ett hår ned i en forsegla pose.

Deretter ber du pent om å få se kuken hans, slik at du kan sammenligne.

Er det der hårene stammer fra så be han holde opp med det griseriet der, han kan heller hive de i do.

Æsj...Nå blei eg kvalm!

Skrevet

Du kan jo legge et brukt bind med blodsiden opp på kanten av vasken og håpe på at han velger dusjen i stedet!

Skrevet

Det kan jo også være hår fra brystkassa....

Jeg støtter forslaget om å henge opp en lapp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...