Gjest mmnn Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg sliter med huden min for tiden. Den er veldig tørr og samtidig har jeg en del småkviser. Siden de fleste produkter for uren hud er beregnet på normal/fet hud, gir de ikke fett nok. Huden er da like tørr. Bruker jeg fuktighetskrem for tørr hud får jeg enda flere urenheter, særlig i en slags ring rundt nese og munn. Jeg er nøye med rens og bruker mineralfoundation. Time hos hudpleier har jeg ikke økonomi til for øyeblikket. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 har du prøvd den rosa serien fra biotherm? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Hvilket merke bruker du? Jeg har problemer med kombinert hud, veldig tørr enkelte steder. Men etter en tur til hudpleier fikk jeg vite at Clinique skulle være bra for meg. Så det begynte meg med, og jeg merker at huden har godt av det. (Men ok, når jeg våkner mandag morgen har jeg minst ei kvise fordi jeg ikke kan holde meg unna chipsn og sjokkisn på søndag). Prosedyren er som følger, jeg renser hver morgen og kveld med liquid facial soap (mild utgave), og så får den en omgang dramatically different moisturizing lotion, OG om kvelden, eller de dagene hvor jeg er litt ekstra tørr så tilføyer jeg litt moisture on-call. Navnene på disse kremene er ganske teite, men de fungerer godt. Alt sammen er fra Clinique, som er mild og passer godt til "sart, skandinavisk hud", herregud, høres ut som den værste selgeren her;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Men du trenger kanskje produkter for tørr hud som gir fuktighet, og ikke fett til huden? Hvilke produkter bruker du nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.