Gå til innhold

Gratulerer PRESIDENT OBAMA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper inderlig at han kan forandre tingenes tilstand i USA!

Gratulerer så mye Obama! USA`s første afroamerikanske PRESIDENT;)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Shova

14

• Jølsen

9

• morsan

4

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg overraskes stadig over folks engasjement til dette. Greit. de har fått en ny president. So what? Jeg synes det er latterlig at folk faktisk går rundt og tror at ting kommer til å bli annerledes. Spesielt i USA. Ingenting kommer til å bli forandret, tro du meg. Du kommer til å se det senere. Dette er bare piss.

Skrevet

Gratulerer USA med at dere har fått en oppegående demokratisk president. Han står overfor umulige oppgaver, så vi kommer sikkert til å bli skuffet også, men ikke så pinlig berørt som vi har vært over republikanerne.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det var fantastisk, omsider tok amerikanerne til fornuft! ;)

Skrevet

Å tro at alt blir forandret, er å tro på julenissen. Men jeg er veldig glad i dag, fordi dette symboliserer et meget viktig skritt i riktig retning.

Jeg hadde faktisk grått av skuffelse hvis McCain/Palin hadde blitt valgt.

Men det beste av alt, er at Bush straks spaserer UT av Det Hvite Hus :D

Skrevet

Jeg overraskes stadig over folks engasjement til dette. Greit. de har fått en ny president. So what? Jeg synes det er latterlig at folk faktisk går rundt og tror at ting kommer til å bli annerledes. Spesielt i USA. Ingenting kommer til å bli forandret, tro du meg. Du kommer til å se det senere. Dette er bare piss.

Jeg er enig i at det skal mye til for å endre USA's politikk. Til det er landet så digert. Det som skremte meg med Mc Cain var hans holdning til f.eks. Russland. Han har vist at han ikke ønsker dialog, men heller går inn for å bruke våpenmakt.

I konflikten mellom Georgia og Russland, mente han at USA burde gå inn med militærmakt for å "ta" Russland (Georgia starta konflikten). Han mente at russere ikke var mulig å forhandle med, så her ville våpen være det eneste som funket.

Obama mente fra første stund at forhandling ville være det beste "våpen". Han ønsker å nærme seg andre land ved dialog, mens McCain mener at USA er stormakten som skal ha mest å si uansett.

Sånn sett er jeg glad Obama vant :)

Skrevet

Jeg er enig i at det skal mye til for å endre USA's politikk. Til det er landet så digert. Det som skremte meg med Mc Cain var hans holdning til f.eks. Russland. Han har vist at han ikke ønsker dialog, men heller går inn for å bruke våpenmakt.

I konflikten mellom Georgia og Russland, mente han at USA burde gå inn med militærmakt for å "ta" Russland (Georgia starta konflikten). Han mente at russere ikke var mulig å forhandle med, så her ville våpen være det eneste som funket.

Obama mente fra første stund at forhandling ville være det beste "våpen". Han ønsker å nærme seg andre land ved dialog, mens McCain mener at USA er stormakten som skal ha mest å si uansett.

Sånn sett er jeg glad Obama vant :)

Joda, heller Obama enn McCain, uten tvil. Men blir pest eller kolera uansett, USA forandres aldri.

Skrevet

Joda, heller Obama enn McCain, uten tvil. Men blir pest eller kolera uansett, USA forandres aldri.

Da kan vi jo konkludere med at "den beste vant" ;)

Det viktigste for meg er at USA har fått en president som kanskje har evnen til å forhandle. Fordelen er også at han er flerkulturell og kanskje lettere ser hvordan han kan være med på å minske kløfta mellom den vestlige og østlige verden. Jeg er i utgangspunktet optimist, men verden får se :)

Skrevet

Da kan vi jo konkludere med at "den beste vant" ;)

Det viktigste for meg er at USA har fått en president som kanskje har evnen til å forhandle. Fordelen er også at han er flerkulturell og kanskje lettere ser hvordan han kan være med på å minske kløfta mellom den vestlige og østlige verden. Jeg er i utgangspunktet optimist, men verden får se :)

Men han er jo neger da! Går det an det da? Også på en onsdag!

Skrevet

Men han er jo neger da! Går det an det da? Også på en onsdag!

Det går visst an, ja ;)

Dessuten er han ikke neger, men afroamerikaner eller farget (om du vil):)

Skrevet

Det går visst an, ja ;)

Dessuten er han ikke neger, men afroamerikaner eller farget (om du vil):)

Han er nigger, slave. Det er faktisk sant at han kommer fra en avgreining innen slave-et-eller-annet, men det er egentlig samma faen. Han blir nok en bedre president enn nazi-Bush hvertfall!

Skrevet

Han er nigger, slave. Det er faktisk sant at han kommer fra en avgreining innen slave-et-eller-annet, men det er egentlig samma faen. Han blir nok en bedre president enn nazi-Bush hvertfall!

Hvis du hadde sagt lignende om min niese på sju år som er mulatt, så ville jeg finne deg IRL og komme og spikre kneskålene dine fast til kjøkkengulvet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...