Shova Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg håper inderlig at han kan forandre tingenes tilstand i USA! Gratulerer så mye Obama! USA`s første afroamerikanske PRESIDENT;) 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg overraskes stadig over folks engasjement til dette. Greit. de har fått en ny president. So what? Jeg synes det er latterlig at folk faktisk går rundt og tror at ting kommer til å bli annerledes. Spesielt i USA. Ingenting kommer til å bli forandret, tro du meg. Du kommer til å se det senere. Dette er bare piss. 0 Siter
adelie Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer USA med at dere har fått en oppegående demokratisk president. Han står overfor umulige oppgaver, så vi kommer sikkert til å bli skuffet også, men ikke så pinlig berørt som vi har vært over republikanerne. 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 http://celebrityapes.com/wp-content/uploads/2008/04/michelle-obama.jpg 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer Mr Charming http://celebrityapes.com/wp-content/uploads/2007/12/barack-obama.jpg 0 Siter
Gjest comsicomsa Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 http://celebrityapes.com/wp-content/uploads/2007/12/barack-obama.jpg Hehehehe, nei hjelpes nå er jeg trøtt hehe. Går og legger meg sporenstreks. 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 http://roguejew.files.wordpress.com/2008/02/obama-bin-laden.jpg http://i173.photobucket.com/albums/w56/Bksfuze/metrospy_obama_bin_laden.jpg 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Stiller meg i gratulasjonsrekka. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ja, det var fantastisk, omsider tok amerikanerne til fornuft! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Å tro at alt blir forandret, er å tro på julenissen. Men jeg er veldig glad i dag, fordi dette symboliserer et meget viktig skritt i riktig retning. Jeg hadde faktisk grått av skuffelse hvis McCain/Palin hadde blitt valgt. Men det beste av alt, er at Bush straks spaserer UT av Det Hvite Hus 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg overraskes stadig over folks engasjement til dette. Greit. de har fått en ny president. So what? Jeg synes det er latterlig at folk faktisk går rundt og tror at ting kommer til å bli annerledes. Spesielt i USA. Ingenting kommer til å bli forandret, tro du meg. Du kommer til å se det senere. Dette er bare piss. Jeg er enig i at det skal mye til for å endre USA's politikk. Til det er landet så digert. Det som skremte meg med Mc Cain var hans holdning til f.eks. Russland. Han har vist at han ikke ønsker dialog, men heller går inn for å bruke våpenmakt. I konflikten mellom Georgia og Russland, mente han at USA burde gå inn med militærmakt for å "ta" Russland (Georgia starta konflikten). Han mente at russere ikke var mulig å forhandle med, så her ville våpen være det eneste som funket. Obama mente fra første stund at forhandling ville være det beste "våpen". Han ønsker å nærme seg andre land ved dialog, mens McCain mener at USA er stormakten som skal ha mest å si uansett. Sånn sett er jeg glad Obama vant 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg er enig i at det skal mye til for å endre USA's politikk. Til det er landet så digert. Det som skremte meg med Mc Cain var hans holdning til f.eks. Russland. Han har vist at han ikke ønsker dialog, men heller går inn for å bruke våpenmakt. I konflikten mellom Georgia og Russland, mente han at USA burde gå inn med militærmakt for å "ta" Russland (Georgia starta konflikten). Han mente at russere ikke var mulig å forhandle med, så her ville våpen være det eneste som funket. Obama mente fra første stund at forhandling ville være det beste "våpen". Han ønsker å nærme seg andre land ved dialog, mens McCain mener at USA er stormakten som skal ha mest å si uansett. Sånn sett er jeg glad Obama vant Joda, heller Obama enn McCain, uten tvil. Men blir pest eller kolera uansett, USA forandres aldri. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Joda, heller Obama enn McCain, uten tvil. Men blir pest eller kolera uansett, USA forandres aldri. Da kan vi jo konkludere med at "den beste vant" Det viktigste for meg er at USA har fått en president som kanskje har evnen til å forhandle. Fordelen er også at han er flerkulturell og kanskje lettere ser hvordan han kan være med på å minske kløfta mellom den vestlige og østlige verden. Jeg er i utgangspunktet optimist, men verden får se 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Da kan vi jo konkludere med at "den beste vant" Det viktigste for meg er at USA har fått en president som kanskje har evnen til å forhandle. Fordelen er også at han er flerkulturell og kanskje lettere ser hvordan han kan være med på å minske kløfta mellom den vestlige og østlige verden. Jeg er i utgangspunktet optimist, men verden får se Men han er jo neger da! Går det an det da? Også på en onsdag! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Men han er jo neger da! Går det an det da? Også på en onsdag! Det går visst an, ja Dessuten er han ikke neger, men afroamerikaner eller farget (om du vil) 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Det går visst an, ja Dessuten er han ikke neger, men afroamerikaner eller farget (om du vil) Han er nigger, slave. Det er faktisk sant at han kommer fra en avgreining innen slave-et-eller-annet, men det er egentlig samma faen. Han blir nok en bedre president enn nazi-Bush hvertfall! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Han er nigger, slave. Det er faktisk sant at han kommer fra en avgreining innen slave-et-eller-annet, men det er egentlig samma faen. Han blir nok en bedre president enn nazi-Bush hvertfall! Hvis du hadde sagt lignende om min niese på sju år som er mulatt, så ville jeg finne deg IRL og komme og spikre kneskålene dine fast til kjøkkengulvet:-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Åh ja, hurra sier jeg bare!! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.