Gå til innhold

Såre, tørre hender på vinteren... Hva bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet
  songbirdy skrev (På 5.11.2008 den 9.41):

Kjenner personlig, så klart! Gjør ikke du? ;-)

Næh :-)

Jeg gidder ikke snakke med dem jeg :-)

Ikke de med meg heller sikkert.......

Fortsetter under...

Skrevet
  songbirdy skrev (På 5.11.2008 den 9.39):

Tviler ikke. Det sier litt om "normaliteten" ved det å ligge med hansker - når både Jan Thomas og fru Beckham gjør det. For de to er jo blant de mest normale jeg kjenner.. jepp!

Hun har sikkert råd til å kjøpe nye madrasser!

Skrevet
  songbirdy skrev (På 5.11.2008 den 9.39):

Tviler ikke. Det sier litt om "normaliteten" ved det å ligge med hansker - når både Jan Thomas og fru Beckham gjør det. For de to er jo blant de mest normale jeg kjenner.. jepp!

Alle gjør det da!

Gjest Elextra
Skrevet
  songbirdy skrev (På 5.11.2008 den 9.37):

tusen takk for tips! :-)

Clarins-kremen er ikke bare effektiv, en stor fordel er at den ikke er så klissete, synes jeg.

Men om du først og fremst skal bruke kremen når du legger deg er kanskje ikke akkurat dét så farlig.

Skrevet
  Elextra skrev (På 5.11.2008 den 9.47):

Clarins-kremen er ikke bare effektiv, en stor fordel er at den ikke er så klissete, synes jeg.

Men om du først og fremst skal bruke kremen når du legger deg er kanskje ikke akkurat dét så farlig.

nei, har ikke tenkt å først og fremst bruke den om natten. Gjør det som må til nå jeg for det var så ille i fjor og jeg har allerede fått sprekker på knokene. :-|

Men enig med deg i at kremen bør trekke godt (og raskt) inn, særlig pga jeg hater krem på hendene... ;-)

Skrevet
  Gulla Wiltersen skrev (På 5.11.2008 den 9.42):

Næh :-)

Jeg gidder ikke snakke med dem jeg :-)

Ikke de med meg heller sikkert.......

hehe, nei det var det da.. Men innerst inne er de nok ganske sjenerte og hyggelige mennesker begge to, tror nå jeg. :-)

Annonse

Skrevet
  Elextra skrev (På 5.11.2008 den 9.32):

Den bruker jeg også litt, men kollegene mine mener den lukter py! :P

Har den alltid i veska når jeg reiser - blir så tørr på hendene i fly.

Ungene mine liker heller ikke lukta ;) Den gjør ikke meg noe :)

Jeg pleier som regel bare å ta på om morgenen og når jeg skal legge meg. Har en vanlig håndkrem til bruk når jeg er ute ;)

Skrevet
  songbirdy skrev (På 5.11.2008 den 9.32):

Haha. Tviler ikke. Dog syns jeg det er rart at dama har nok spekk til å ligge naken uten å fryse ihjel. Men hun har sikkert det hun trenger av ulldyner, oppvarmet madrass osv. så kanskje det ikke er så rart likevel. :P

Og en varm kjekkas å ligge ved siden av ;)

Skrevet
  Gulla Wiltersen skrev (På 5.11.2008 den 9.38):

Takkskarru_virkelig_ha for dét bildet på netthinnen... :-(

*hihi*

Skrevet
  togli skrev (På 5.11.2008 den 10.34):

Og en varm kjekkas å ligge ved siden av ;)

point! ;-)

candyqueen_83
Skrevet
  Kayia skrev (På 5.11.2008 den 14.21):

Denne signerer jeg. Ingen ved siden- ingen over! Syns dessuten mange av de andre L'Occitane- produktene er gode også. :)

Dusjoljen er super :o)

Annonse

Skrevet

Det eneste som har hjulpet på mine hender er Avene Cold Cream Håndkrem som fås kjøpt på apoteket.

Skrevet

Har ikke tørre hender, men var tørr under albuen en gang og brukte Spenol. Det tørre området var borte etter to gangers bruk. Spenolen er vel ganske feit og jeg vil tro at den virker godt på hender også.

Skrevet

Bruk forresten gode hansker så ofte som mulig når du er ute. Det skåner huda og virker preventivt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...