Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Kjenner personlig, så klart! Gjør ikke du? ;-) Næh :-) Jeg gidder ikke snakke med dem jeg :-) Ikke de med meg heller sikkert....... 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Tviler ikke. Det sier litt om "normaliteten" ved det å ligge med hansker - når både Jan Thomas og fru Beckham gjør det. For de to er jo blant de mest normale jeg kjenner.. jepp! Hun har sikkert råd til å kjøpe nye madrasser! 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Tviler ikke. Det sier litt om "normaliteten" ved det å ligge med hansker - når både Jan Thomas og fru Beckham gjør det. For de to er jo blant de mest normale jeg kjenner.. jepp! Alle gjør det da! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 tusen takk for tips! :-) Clarins-kremen er ikke bare effektiv, en stor fordel er at den ikke er så klissete, synes jeg. Men om du først og fremst skal bruke kremen når du legger deg er kanskje ikke akkurat dét så farlig. 0 Siter
songbirdy Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Clarins-kremen er ikke bare effektiv, en stor fordel er at den ikke er så klissete, synes jeg. Men om du først og fremst skal bruke kremen når du legger deg er kanskje ikke akkurat dét så farlig. nei, har ikke tenkt å først og fremst bruke den om natten. Gjør det som må til nå jeg for det var så ille i fjor og jeg har allerede fått sprekker på knokene. :-| Men enig med deg i at kremen bør trekke godt (og raskt) inn, særlig pga jeg hater krem på hendene... ;-) 0 Siter
songbirdy Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Næh :-) Jeg gidder ikke snakke med dem jeg :-) Ikke de med meg heller sikkert....... hehe, nei det var det da.. Men innerst inne er de nok ganske sjenerte og hyggelige mennesker begge to, tror nå jeg. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Den bruker jeg også litt, men kollegene mine mener den lukter py! Har den alltid i veska når jeg reiser - blir så tørr på hendene i fly. Ungene mine liker heller ikke lukta Den gjør ikke meg noe Jeg pleier som regel bare å ta på om morgenen og når jeg skal legge meg. Har en vanlig håndkrem til bruk når jeg er ute 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Haha. Tviler ikke. Dog syns jeg det er rart at dama har nok spekk til å ligge naken uten å fryse ihjel. Men hun har sikkert det hun trenger av ulldyner, oppvarmet madrass osv. så kanskje det ikke er så rart likevel. Og en varm kjekkas å ligge ved siden av 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Takkskarru_virkelig_ha for dét bildet på netthinnen... :-( *hihi* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Loccitane håndkrem med sheabutter http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=42063&goChar=L#DETAIL 0 Siter
songbirdy Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Og en varm kjekkas å ligge ved siden av point! ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Loccitane håndkrem med sheabutter http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=42063&goChar=L#DETAIL Denne signerer jeg. Ingen ved siden- ingen over! Syns dessuten mange av de andre L'Occitane- produktene er gode også. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Denne signerer jeg. Ingen ved siden- ingen over! Syns dessuten mange av de andre L'Occitane- produktene er gode også. Dusjoljen er super ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 agrosan, eller kuldekrem fra apoteket.. 0 Siter
Jorunn Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Det eneste som har hjulpet på mine hender er Avene Cold Cream Håndkrem som fås kjøpt på apoteket. 0 Siter
damedamen Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Har ikke tørre hender, men var tørr under albuen en gang og brukte Spenol. Det tørre området var borte etter to gangers bruk. Spenolen er vel ganske feit og jeg vil tro at den virker godt på hender også. 0 Siter
damedamen Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Bruk forresten gode hansker så ofte som mulig når du er ute. Det skåner huda og virker preventivt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.